خانه فرهنگ محصل

استان : تهران
شهرستان : تهران

«خانه فرهنگ محصل» در«بوستان محصل» در ناحیه 7 شهرداری واقع شده است.
این مرکز با برگزاری دوره‌های هنری، مهد و پیش‌دبستان، زبان انگلیسی و دوره‏ های تخصصی کودک خدمات آموزشی خود را ارایه می‌د‏هد.

شرح بانک های اطلاعاتی

این مرکز با دارا بودن چهار کلاس آموزشی با برگزاری دوره‌های هنری، مهد و پیش‌دبستان، زبان انگلیسی و دوره‏ های تخصصی کودک همه روزه به شهروندان خدمات آموزشی ارایه می‌د‏هد.

محدوده جغرافیای زیر پوشش خدمات رسانی خانه فرهنگ محصل شامل از شمال محله های جنت آباد شمالی و پونک، از جنوب شاهین جنوبی و جنت آباد مرکزی، از غرب شهران و شهر زیبا و از شرق محله پیامبر است.

 همچنین تشکل ها و کانون های مردمی مختلفی در خانه فرهنگ محصل فعال هستند که هریک به طور جداگانه با حضور کارشناسان به بحث و تبادل نظر مسائل اجتماعی و فرهنگی، برگزاری اردوهای فرهنگی، اجتماعی و برنامه های بازدید مناطق و مراکز علمی، فرهنگی، هنری و تفریحی می پردازند.

ساختمان در ۱ طبقه و ۳ اتاق است برپایی دوره‌های آموزشی علوم قرآنی،هنرهای تجسمی، فوریت‌های پزشکی، هنرهای دستی، کامپیوتر، موسیقی، نمایش، هنرهای کودک، زبان انگلیسی و کلاس‌های ویژه خردسالان و ویژه کودکان مهد و پیش دبستانی از عمده فعالیت‌های این مرکز بوده و دارای کانون‌های مردمی فعالی همچون بانوان، جهاندیدگان و ... می‌باشد.
















مشخصات بانک های اطلاعاتی
شماره تماس : ٠٢۱۴۴۴٧۴۶٨٣
آدرس : بزرگراه شهید همت، نبش شاهین جنوبی، بوستان محصل