در آستانه‌ی بیست و سومین جشنواره‌ی بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان

داوران بخش مسابقه‌ی عکس و پوستر معرفی شدند

تاریخ خبر : ۱٣٩۵/٠٩/٠۶

داوران بخش پوستر و عکس بیست و سومین جشنواره‌ی بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان معرفی شدند.

شرح خبر

به گزارش روابط‌عمومی بیست و سومین جشنواره‌ی بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، «حمید جبلی»، «سیف‌الله صمدیان» و «سیامک زمردی‌مطلق»، داوری بخش مسابقه‌ی عکس و «قباد شیوا»، «آرش تنهایی» و «امیر اسمی»، داوری بخش مسابقه‌ی پوستر جشنواره را برعهده خواهند داشت.

حمید جبلی، بازیگر، صداپیشه و کارگردان شناخته‌شده‌ی تئاتر، سینما و تلویزیون است که آثار متعدد برای کودکان و نوجوانان دارد. هم‌چنین سیف‌الله صمدیان عکاس، فیلم‌ساز و فیلم‌بردار شناخته‌شده‌ که داوری، تدریس و برپایی نمایشگاه‌های تخصصی عکاسی را در پرونده‌ی کاری‌اش دارد، در کنار سیامک زمردی‌مطلق از شناخته‌شده‌ترین عکاسان تئاتر که دبیری بخش عکس دوره‌های مختلف جشنواره‌های تئاتر و برپایی نمایشگاه‌های عکس تئاتر را انجام داده است، آثار رسیده به بخش عکس بیست و سومین جشنواره‌ی بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان را در همدان داوری خواهند کرد.

قباد شیوا، طراح و گرافیست شاخص ایران و چهره‌ای شناخته‌شده در هنر گرافیک جهان، آرش تنهایی، طراح گرافیک و نویسنده که از نسل پنجم طراحان گرافیک ایران محسوب می‌شود و در حوزه طراحی پوستر، پژوهش و آموزش گرافیک فعالیت دارد، در کنار امیر اسمی، گرافیست شناخته‌شده‌ی تئاتر که دبیری بخش پوستر و عکس جشنواره‌های متعدد تئاتری را برعهده داشته، داوری بخش پوستر بیست و سومین جشنواره‌ی بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان را برعهده خواهند داشت.

گفتنی است بیست و سومین جشنواره‌ی بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، از ۲۱ تا ۲۷ آذرماه به دبیری «شهرام کرمی» در شهر تاریخی همدان برگزار می‌شود.