داستان لئو

نویسنده : مک بارنت
گروه سنی : ٩ تا ۱٨ سال به بالا
سال انتشار : ۱٣٩۶

روح قصه‌ي ما اصلاً ترسناک نيست. شما حاضريد با لئو دوست شويد؟
کتاب لئو داستان جذاب و تاثيرگذاري است درباره‌ي دوستي و پذيرش ديگري است.

لئو یک روح خانگی مهربان است. اماوقتی خانواده ای به خانه اش اسباب کشی می کنند و از ترس سعی می کنند از شرش خلاص شوند، او خانه اش را ترک می کند و به شهر می رود تا دوستی پیدا کند …

شرح کتاب

لئو مانند همه بچهها عاشق نقاشي کشيدن و کتاب خواندن است، خوراکيهاي خوشمزه درست ميکند و دوست دارد بازي کند؛ اما اين ميان يک مشکل کوچک وجود دارد؛ بسياري از مردم نميتوانند لئو را ببينند،چون لئو يک روح است.

با اسباب‌کشی یک خانواده به خانه‌ لئو، او خوشحال می‌شود و برای پذیرایی از ساکنان جدید چای نعنایی و نان عسلی آماده می‌کند. ترس آن‌ها را تصور کنید وقتی که لئو را نمی‌بینند و تنها یک سینی چای و نان را معلق در هوا مشاهده می‌کنند. آن‌ها راه‌های مختلفی را برای دور کردن او امتحان می‌کنند. لئو برای آن‌که بیش از این آن‌ها را نترساند خانه‌اش را ترک می‌کند و به گشت و گذار در شهر می‌پردازد تا دوستی بیابد.

کتاب «داستان لئو» داستان تلاش روح پسرکی مهربان و صادق برای یافتن آرامش و دوستی است. لئو در گشت و گذارش با جین آشنا می‌شود. جین دختر کوچکی با دوستانی خیالی است که می‌تواند لئو را ببیند و فکر می‌کند او هم یک دوست خیالی است. بالاخره در جریان یک اتفاق مهیج و ترسناک جین متوجه می‌شود که لئو یک دوست خیالی نیست بلکه یک روح است. یک روح مهربان، شجاع و صادق که می‌توانند برای هم دوستان خوبی باشند.
در کتاب «داستان لئو» همدلی و همراهی لئو با تخیلات جین و رفتار دوستانه‌ این دو با یکدیگر بسیار ارزشمند و قابل تأمل است. کتاب داستان لئو نمونه‌ زیبایی برای معرفی و پذیرش تفاوت‌ها به کودکان است.

مشخصات کتاب
تیراژ : ٢٠٠٠ صفحه
قطع : رحلی
نوع چاپ : رنگی
تعداد صفحات : ۴٨
نوبت چاپ : اول
نوع جلد : سخت ، نرم
شابک : ۹۷۸-۹۶۴-۳۱۸-۹۵۳-۲
۹۷۸-۹۶۴-۳۱۸-۹۵۴-۹
دیویی : دا
۱٣٠
ب۱٨٧ل
مدت زمان اثر :