پرواز «پینه دوز بد اخلاق» در کتابفروشی‌ها

تاریخ خبر : ۱٣٩۵/٠۶/۱۴

«پینه دوز بد اخلاق» عنوان کتابی است به قلم اریک کارل که با ترجمه‌ی فرشته‌طائرپور به انتشار رسیده است.

شرح خبر

به‌گزارش اداره‌کل روابط‌عمومی و امور ‌بین‌الملل کانون، به تازگی کتاب «پینه دوز بد اخلاق» به قلم و تصویر اریک کارل برای گروه سنی «ب» (6 تا 9 سال) از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به چاپ رسیده است.

«پینه دوز بد اخلاق» که در ابتدای داستان تصمیم می‌گیرد با پینه دوز خوش اخلاق دعوا کند در سفری یک روزه به سراغ یک همراه می‌گردد تا در دعوا بر او پیروز شود. او در این سفر با حیوانات زیادی ملاقات می‌کند و بالاخره در این نبرد شکست می‌خورد و به صلح با پینه‌دوز خوش اخلاق تن می‌دهد.

خردسالان و کودکان با مطالعه‌ی این کتاب علاوه بر آشنایی با حیوانات مختلف با تصاویری همراه می‌شوند که کارل همچون همیشه خلاقانه طراحی کرده است. این اثر در واقع یک کتاب بازی است که کودکان می‌توانند ضمن یادگیری مهارت‌های رفتاری، قوه‌ی تخیل خود را نیز با آن ارتقا ببخشند.

این اثر یکی از کتاب‌های شناخته شده در حوزه‌ی کتاب‌سازی است که نخستین بار در سال 1365 به انتشار رسیده است. اریک کارل که خالق 70 اثر در حوزه‌ی کودک و نوجوان است بیشتر با کتاب «کرم گرسنه‌ی گرسنه» در ایران شناخته شده است.

کتاب پینه دوز بداخلاق در قطع خشتی و با قیمت 4هزار و 500 تومان و به مناسبت پنجاهمین سال فعالیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به انتشار رسیده است.