پینت‌بال کوهستان

استان : تهران
شهرستان : تهران

پینت‌بال کوهستان تنها زمین کوهستانی - جنگلی موجود در شهر تهران با موانع طبیعی سنگربندی است.

شرح بانک های اطلاعاتی

زمین پینت‌بال کوهستان به صورت Fun و سرباز (Outdoor) کاملا طبیعی در یکی از بهترین نقاط شمالی شهر تهران دائر گردیده است. وسعت این زمین ۲۵۰۰ مترمربع است که در نوع خود بی‌نظیر است. موانع موجود داخل زمین به دلیل موقعیت جغرافیایی کاملا طبیعی و به صورت جنگلی، سنگرسازی شده است.

شایان ذکر است متولیان این مجموعه تلاش نمودند که فضایی را برای شما مهیا کرده تا بتوانید تجربه‌ای کاملا مهیج و به یاد ماندنی را در این مجموعه به یادگار داشته باشید. جالب‌ترین ویژگی این ورزش این است که علاقه‌مندان می‌توانند به صورت خانوادگی این بازی پر هیجان و شادی بخش را تجربه کنند.

امکاناتی که در این مجموعه از نظر Protection و محافظت از تمام بدن موجود است، در نوع خود منحصر به فرد و مطابق با استانداردهای جهانی است که به صورت کامل از بدن شما محافظت می‌نماید. مزیت این باشگاه نسبت به سایر باشگاه‌های موجود در تهران این است که بعد از هر بازی تمامی تجهیزات، اعم از لباس‌های یک تکه جنگلی، دستکش و گردنبند و کاور و ماسک، توسط دستگاه‌های پیشرفته Laundry کاملا شستشو، تمیز و بهداشتی ارائه می‌گردد.

تمامی کادر این مجموعه سعی می‌کنند که محیطی شاد و آرام را برای شما علاقه مندان به وجود آورند تا شما بتوانید تجربه‌ای به یاد ماندنی و مهیج را در این مجموعه به خاطر بسپارید.









مشخصات بانک های اطلاعاتی
شماره تماس : تلفن: ۶-٠٢۱۲۶۱۱۷۰۲۵
فاکس : ٠٢۱۲۶۱۱۷۰۲۶
پست الکترونیک : info@koohestanclub.com
وب سایت : http://www.koohestanclub.com
آدرس : خیابان شهید باهنر (نیاوران)، انتهای خیابان شهید صادقی قمی