پیست کارتینگ مجموعه آزادی

استان : تهران
شهرستان : تهران

مجموعه‌ای با 1300 مترمربع مساحت که یکی از بزرگ‌ترین و حرفه‌ای‌ترین پیست‌های کارتینگ خاورمیانه است و محلی بی نظیر برای گذراندن اوقات خوش به همراه دوستان است.

شرح بانک های اطلاعاتی

سرعت را بدون مخاطره تجربه كنيد! 

اين شعار مجموعه ورزشي كارتينگ آزادي (پيست فرمولا) است. از روزي كه چند خلبان قديمي نشستند و از وسايل كنار دستشان يك ماشين ساده و كوچك ساختند و توسط آن با هم به رقابت پرداختند مدت زيادي مي گذرد. هر چند اين ماشين ها جذابيت و حرفه اي گري رقابت هاي اتومبيلراني فرمول يك را ندارد، اما هيجان آن وصف ناپذير است. پيست كارتينگ فرمولا واقع در ضلع شرقي استاديوم آزادي در ماه هاي آغازين سال 1381 در پاركينگ شماره 14 در زميني به مساحت 30 هزار متر مربع احداث شد. اين مجموعه بزرگ و منحصر بفرد خاورميانه با حمايت يكي از بزرگترين سازندگان ماشين هاي كارتينگ در جهان ساخته شده است. كارخانه عظيم CRG قهرمان بي رقيب مسابقه هاي بين المللي كارتينگ در سطح جهان مي باشد و طراحي نقشه پيست فرمولا و نصب سيستم تايم گيري الكترونيكي با تأييد مهندسان اين شركت ايتاليايي به مرحله ساخت و اجرا رسيد. طول اين پيست 800 متر و عرض آن بين 8 تا 10 متر مي باشد. اكنون اين پيست در طول هفته ميزبان رانندگان علاقمندي است كه با خودروهاي اجاره اي يا شخصي به تمرين و تفريح مي پردازند و سرعت را بدون مخاطره و با لذت و هيجان تجربه مي كنند. پيست فرمولا مكاني ايمن براي تست سرعت ! ماشين هاي تفريحي كارتينگ (كارت هاي رنتال) ماشين هايي با قابليت هدايت و كنترل بالا هستند كه به سبب نوع طراحي شاسي و نزديك بودن مركز ثقل آن به سطح زمين از چسبندگي و فرمانپذيري بسيار خوب در سطح مسير حركت برخوردار مي باشند. به همين دليل تقريباً واژگوني اين وسيله بطور عادي غير ممكن است. 







لذا به افرادي كه علاقمند مي باشند (حتي بدون داشتن گواهينامه) رانندگي حرفه اي را بدون خطر در پيست تجربه نمايند ، اين ورزش پرتحرك و مفرح توصيه مي گردد. قسمت هاي مختلف پيست: مدرسه كارتينگ با هدف استعداديابي و پرورش رانندگان حرفه اي و برگزاري مسابقات قهرمان كشوري، سالن بازي هاي كامپيوتري، بيليارد و فوتبال دستي، كافي شاپ و فست فود، فروشگاه لوازم كارتينگ، فروشگاه ماشين هاي راديو كنترل، پينت بال، فضاي آموزشي و سالن كنفرانس.




مشخصات بانک های اطلاعاتی
شماره تماس : ٠٢۱۴۴۱٧۴٢۴٢
فاکس : ٠٢۱۴۴۱٧۴٢٩٨
پست الکترونیک : info@AzadiKarting.com
وب سایت : http://www.azadikarting.com
آدرس : ضلع شرقی استادیوم آزادی، جنب پارکینگ شماره ۱٣