در سومین دوره‌ی جشنواره و جایزه‌ی موسیقی «نوای خرم»

کودکان و نوجوانان هم می‌توانند شرکت کنند

تاریخ خبر : ۱٣٩۵/٠٩/۱۴

مهلت ارسال آثار هنرمندان متقاضی شرکت در سومین جشنواره و جایزه‌ی موسیقی همایون خرم با عنوان «نوای خرم» تمدید شد.

شرح خبر

به گزارش خبرگزاری ایسنا و به نقل از روابط‌عمومی سومین جشنواره و جایزه‌ی موسیقی همایون خرم، مهلت ارسال آثار هنرمندان متقاضی شرکت در سومین دوره از این رویداد به‌دلیل درخواست تعدادی از داوطلبان، تا پایان روز یک‌شنبه ۲۱ آذرماه تمدید شده است.

نظر به محدودیت زمانی، تعداد زیاد هنرمندان و گروه‌های متقاضی و نیاز به بازبینی و بررسی دقیق هیئت انتخاب، این مهلت به هیچ‌عنوان تمدید نخواهد شد.

هنرمندان متقاضی شرکت در سومین دوره‌ی جشنواره و جایزه‌ی همایون خرم می‌توانند یکی از آثار استاد «روح‌الله خالقی»، استاد «علی تجویدی» و استاد «همایون خرم» را انتخاب، اجرا و به دبیرخانه‌ی جشنواره ارسال کنند.

گفتنی است به‌منظور تشویق و پرورش استعدادهای گروه سنی کودک و نوجوان، چنانچه داوطلبان این گروه سنی بر مبنای ملودی‌های اصیل ایرانی، آهنگی باکلام یا بی‌کلام هم ساخته باشند، می‌توانند در این دوره از جشنواره شرکت کنند.

گفتنی است سومین جشنواره و جایزه‌ی همایون خرم، ویژه‌ی گروه سنی کودک و نوجوان و با هدف ماندگاری و گسترش فرهنگ موسیقی اصیل ایران‌زمین، ارتقای بینش فرهنگی‌هنری جامعه، ارائه‌ی الگوهای مناسب اخلاقی و حرفه‌ای و شناخت بیش‌تر هنرجویان از آثار مفاخر موسیقی کشور و تقویت روحیه‌ی جمعی در کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به موسیقی ایرانی، پانزدهم تا هفدهم دی‌ماه 1395 در تالار وحدت تهران برگزار می‌شود.

متقاضیان شرکت در سومین جشنواره و جایزه‌ی همایون خرم می‌توانند به پایگاه خبری این جشنواره به نشانی www.khorramfestival.com  مراجعه و اطلاعات خود را به‌صورت کامل در بخش «ثبت نام» وارد کنند.