به انتخاب شورای بین‌الملل جشنواره‌ی تئاتر کودک و نوجوان همدان

۱٠ نمایش به بخش تئاتر بین‌الملل راه یافتند

تاریخ خبر : ۱٣٩۵/٠٨/٢۵

10 نمایش از کشورهای آلمان، ایتالیا، استرالیا، آفریقای جنوبی، جمهوری چک، کره‌ی جنوبی و روسیه در بخش تئاتر بین‌الملل بیست‌ و سومین جشنواره‌ی بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان اجرا می‌شوند.

شرح خبر

به گزارش روابط عمومی بیست و سومین جشنواره‌ی بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، به انتخاب شورای بین‌الملل جشنواره، 10 نمایش برای شرکت در بخش تئاتر بین‌الملل معرفی شد.

«کارناوال خزنده» به کارگردانی «شیوا گرینگز» از آلمان، «جعبه‌ی رؤیا» به کارگردانی «اوتاویا پرون» و «فرانچسکو کورتز» از ایتالیا، «اکسولا و خرگوش» به کارگردانی «پدرو اسپی‌سانچیز» از استرالیا، «فقط این‌جا» به کارگردانی «گابریل مارچند» از آفریقای جنوبی، «عروسک سیار» به کارگردانی «الکسی مرکوشف» از جمهوری چک، «مرز» به کارگردانی «بریتا شرام» و «جعفر مهیاری» محصول مشترک آلمان و ایران، «رنگارنگ، سیاه‌وسفید، باخشم» به کارگردانی «مانوئل ماسر» از آلمان، «اورکت» به کارگردانی «سی‌جونگ یون» از کره‌ی جنوبی، «1+1» به کارگردانی «گوگلیلموپاپا» و «امید نیاز» محصول مشترک ایران و ایتالیا، «عروسک‌های موزون» به کارگردانی «الکساندر گراف» از روسیه، 10 نمایش راه‌یافته به این بخش هستند.

بیست و سومین جشنواره‌ بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان به دبیری «شهرام کرمی» از 21 تا 27 آذرماه، با حضور هنرمندان و گروه‌های منتخب ایرانی و خارجی در شهر تاریخی همدان برگزار می‌شود.