آتلیه عکاسی لیماژ

دسته : آتلیه ها
شماره تماس : ٠٢۱۴۴٢۱٢۶۵۱
٠٩۱٢٠٧۵٩۵٢۴
وب سایت : http://limage.ir
استان : تهران
شهرستان : تهران

عکاسی بارداری ، عکاسی نوزاد ، عکاسی کودک :
این شاخه از عکاسی، به علت لطافت موضوع که کودکان و مادران هستند، کمی با دیگر شاخه های آن متفاوت است. در اینجا علاوه بر دانش، خلاقیت و نگاه هنری، تجربه و ظرافت در عمل هم نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. بهره گیری از دکورهای متنوع هم تنها تا آنجایی کمک خواهد کرد که لطافت و ناب بودن سوژه را تحت تاثیر قرار ندهد. به همین منظور درآتلیه لیماژ، بیشتر چیدمان های ساده و ناب مدنظر هستند تا با اجتناب از آشفتگی بصری، کودک یا مادر در مراتب پائین تری از توجه قرار نگیرند.

شرح بانک های اطلاعاتی

                                                                                                                                                            



عکاسی پرتره و عکاسی تبلیغاتی

اساس انواع مختلف عکاسی استودیویی، علاوه بر داشتن دانش کافی و دانستن تکنیک کار با نور و دوربین، دارا بودن دیدی خلاقانه و هنرمندانه به موضوعات است. این خلاقیت زمانی به بار می نشیند که با معنا بوده و در ارتباط با سوژه و در کنار دانش تکنیکی مناسب به کار گرفته شود.

عکاسی بارداری ، عکاسی نوزاد ،عکاسی کودک

این شاخه از عکاسی، به علت لطافت موضوع که کودکان و مادران هستند، کمی با دیگر شاخه های آن متفاوت است. در اینجا علاوه بر دانش، خلاقیت و نگاه هنری، تجربه و ظرافت در عمل هم نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. بهره گیری از دکورهای متنوع هم تنها تا آنجایی کمک خواهد کرد که لطافت و ناب بودن سوژه را تحت تاثیر قرار ندهد. به همین منظور در آتلیه لیماژ، بیشتر چیدمان های ساده و ناب مدنظر هستند تا با اجتناب از آشفتگی بصری، کودک یا مادر در مراتب پائین تری از توجه قرار نگیرند.

 

مجله لیماژ

لیماژ یک مجموعه ی هنری است که شامل چند زیرمجموعه می باشد. یکی از این بخش ها علاوه بر آتلیه لیماژ ، مجله ی لیماژ است که مکانی است برای نوشتن درباره ی هنر، ادبیات، مد، خوراکی ها، چیدمان محل زندگی و کلا سبک زندگی.

 

مدیریت

مریم شکرانی فارغ التحصیل کارشناسی مهندسی صنایع و کارشناسی ارشد پژوهش هنر و دارای تائیدیه رسمی عکاسی و فیلمبرداری از وزارت کار، مدیریت این مجموعه را به عهده دارد.

خط مشی

اولین اصل در خط مشی تعریف شده در آتلیه لیماژ ، پایبندی به اخلاق و به طور مشخص تر، اخلاق حرفه ای است. مهمترین اصل برای ما رعایت ادب و احترام و درنظر گرفتن رضایت مشتری است. در کنار آن ایجاد حس اعتماد و برقراری فضایی امن و آرام  برای حصول به نتایج بهتراصل دوم بوده و در نهایت حداکثر تلاش برای ارائه بهترین عکس های ممکن اصل آخر ما می باشد.

باشد که با دیدی نو در این راه قدم برداریم.

بدون محدودیت در انتخاب عکس

بدون ورودی

مشخصات بانک های اطلاعاتی
منطقه : ٢
آدرس : بلوارمرزداران،نرسیده به اطاعتی جنوبی