فرهنگسرای رویش

استان : تهران
شهرستان : تهران

فرهنگسرای رویش در 4 طبقه با زیر بنای 200 متر مربع ساخته شده است، علاوه بر آنکه میزبان ستاد مدیریت مراکز فرهنگی هنری منطقه است ، دارای 4 کلاس آموزشی و نمازخانه می باشد.

شرح بانک های اطلاعاتی

فرهنگسرای رویش همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی سال 1389 با حضور رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و شهردار منطقه 9 در محله مهرآباد جنوبی افتتاح شد. این فرهنگسرا که در 4 طبقه با زیر بنای 200 متر مربع ساخته شده، علاوه بر آنکه میزبان ستاد مدیریت مراکز فرهنگی هنری منطقه است، دارای 4 کلاس آموزشی و نمازخانه می باشد.
در کنار فرهنگ سرا، زمین چمن مصنوعی نیز همه روزه میزبان تعداد زیادی از فوتبالیست های محله می باشد و این در حالی است که بانوان محله هم صبح ها در این زمین چمن به نرمش می پردازند. از سوی دیگر کانون های مردمی نیز با حضور فعال خود به رویش تازه منطقه 9 حال و هوای تازه ای بخشیده اند. البته نباید از یاد واحد قرآن فرهنگسرای رویش که برای ارتقای سطح معارف دینی و مذهبی مخاطبین، هر روز بعد اقامه نماز ظهر، محفل انس با مفاهیم قرآنی برگزار می کند و همچنین واحد آموزش فرهنگسرا که در رشته های مختلف و متنوع درخدمت علاقه مندان می باشد غافل شد.



مشخصات بانک های اطلاعاتی
شماره تماس : ٠٢۱۶۶۶٨٨۵۵۴
فاکس : ٠٢۱۶۶۶٨٨۵۵۱
پست الکترونیک : rouiesh@rouiesh.ir
وب سایت : http ://www.rouiesh.farhangsara.ir
آدرس : ابتدای بزرگراه فتح، خیابان شهید واشقانی (یخچال)، کوچه شهید وادی زاده