پیست اسکی بین الملی دربندسر

استان : تهران
شهرستان : تهران

جدیدترین پیست اسکی تهران در سال ۱۳۶۱با همکاری پیشکسوتان و علاقه مندان به ورزش اسکی در قالب یک شرکت خصوصی راه اندازی شد. پیست اسکی دربندسر واقع در ۶۰ کیلومتری شمال شرقی تهران در روستای دربندسر قرار دارد.

شرح بانک های اطلاعاتی

دستگاه‌های بالابر آن شامل ۲ تله سیژ و ۳ تله اسکی است. ارتفاع پایین‌ترین نقطه‌ی آن از سطح دریا ۲۶۰۰ متر و بلندترین نقطه آن ۳۰۵۰ متر است. طول فصل اسکی در دربندسر از اواسط آذر تا اواخر فروردین ماه است که در این زمان تعداد کثیری از علاقه مندان به ورزش اسکی در این پیست حضور می‌یابند.





از آنجایی که منطقه‌ی رودبار قصران از آب و هوای متنوع و دارای طبیعت زیبا و منحصر به فردی برخوردار است، دره‌ای به نام تلتنگه در شمال دربندسر قرار دارد که هر ساله در تیرماه می‌توان در آن به اسکی کردن پرداخت که مسابقات اسکی برگزار شده در این فصل از جمله موارد تداوم علاقه به این ورزش است.

در این پیست پس از کسب عنوان بین المللی توسط فدراسیون جهانی چندین دوره‌ی مسابقات لیگ بین المللی با حضور اسکی بازان صاحب نام جهان از سال ۱۳۸۷ برگزار گردید.







مشخصات بانک های اطلاعاتی
شماره تماس : ۰۲۱۲۶۵۲۵۱۷۵
پست الکترونیک : pr@darbandsarski.ir
وب سایت : http://www.darbandsarski.ir
آدرس : اتوبان بابایی (شرق) خروجی لشگرک، گردنه قوچک، ادامه جاده لشگرک تا دوراهی شمشک – دربندسر، جاده پیست دربندسر (دوراهی به سمت چپ) مجموعه تفریحی دربندسر