دو تا خفن خفن‌ترمی شوند

The terrible two get worse

نویسنده : مک بارنت
گروه سنی : ۱٠ تا ۱٨ سال به بالا
سال انتشار : ۱٣٩۶

جلد اول این کتاب دو تا خفن نام دارد که ماجرای روبرو شدن و هم تیم شدن دو پسر شیطان با نام‌های "مایلز" و "نایلز"است. که خود را خفن می‌نامند.
همان دو تا خفن معروف مدرسه‌ی علوم و ادبیات یاونی ولی که روی سردر آن از قول مدیر مدرسه آقای بارکین نوشته شده بود :«خوش اومدین گوساله‌ها! بیایین امسالو بکنیم بهترین سالمون!!!»

همان دو تا دانش آموز مدرسه‌ی یاونی ولی که خیلی ادعای خفن بودن داشتند و فکر می‌کردند در مدرسه کسی در خفن بودن و خاص بودن و شوخی و دست انداختن و البته دروغ گفتن، به گرد پای‌شان نمی‌رسد. این دو تا خفن معروف، با هم دست به یکی کرده‌اند و یک تیم تشکیل داده‌اند. تیمی که قرار است خرابکاری‌ها و شیطنت‌های‌شان کاملا هماهنگ شده باشد و با کار هماهنگ و سودمند مدرسه‌ی علوم و ادبیات شهر گاوها را به حد انفجار برسانند.

شرح کتاب

"مایلز" و "نایلز" دو تا خفن معروف، حالا دیگه باهم یه تیم شدن و با خرابکاری‌ها و شیطونی‌هاشون مدرسه‌ی "یانی ولی" رو بردن رو هوا . در حدی که باعث شدن مدیر "بارکین" بیچاره از مدرسه اخراج بشه و حالا یه مدیر جدید داره میاد؛ یه اخموی لاغر نچسب که حقه‌ها رو خوب بو می‌کشه و هیچی از زیر دستش در نمی‌ره. دو تا خفن فکر اینجاشو نکرده بودن یعنی دیگه روزای عشق و حال و لباس راحتی و درس ‌نخوندن تعطیل. حقه ‌ها بمونن خاک بخورن؟ هه هه عمرن.یه عالمه نقشه‌های دست اول واسه شکست دادنِ مدیر جدید تو راهه، شایدم یه هم‌تیمیِ خفن جدید، فقط مواظب باشین از خنده دل ‌درد نگیرین.


در جلد دوم دو تا دانش آموز خفن در همکاری و هماهنگی با هم می‌خواهند تا یک مدرسه را تحت تاثیر کارهای خود قرار بدهند و در عین حال روزهای کسالت‌بار در شهری کسالت‌بار را به روزهایی بهتر تبدیل کنند .

مشخصات کتاب
تصویرگر : کوین کورنل
مترجم : نیلوفر امن‌زاده
تیراژ : ۱٠٠٠ صفحه
قطع : رقعی
نوع چاپ : مشکی
تعداد صفحات : ٢٢٠
نوبت چاپ : پانزدهم
نوع جلد : نرم
شابک : ٩٧٨۶٠٠٨۱۱۱۵٨٠
دیویی : ٨٢٣
٩۱۴/
مدت زمان اثر :