چگونه می توانم میزان مطالعه ی کتاب های مذهبی را در کودک پسر مرکز آبدانان استان ایلام را افزایش دهم.

دسته : مذهبی
نویسنده : شوکت ملکی، مربی فرهنگی مرکز شهرستان آبدانان استان ایلام
گروه سنی : ۱٨ سال به بالا سال


مهم ترین مسئله در این پژوهش این است که از چه روشهایی می توان پسر کودک مرکز آبدانان را به مطالعه کتابها ی مذهبی وادار کرد و عوامل موثر در این رابطه کدامند؟ چه موانع و محدودیت هایی موجب میشود که اعضای کودک پسر آبدانان به فعالیت مطالعه کتابهای مذهبی کمتر روی آورند؟ پس هدف اصلی افزایش میزان مطالعه کتاب های مذهبی پسر کودک مرکز آبدانان است. مشخص کردن موانع و محدودیت هایی که موجب میشود آنها کمتر به فعالیت های کتاب خوانی روی آورند و نیز ارائه راههای مناسب و عملی که به افزایش حضور و مشارکت در فعالیت های کتاب خوانی به خصوص فعالیت های مذهبی که به مطالعه کتابهای مذهبی بیانجامد پس هدف از انجام این پژوهش ، افزایش میزان امانت و مطالعه ی کتاب های مذهبی توسط کودک با تمرکز بر فعالیت های رو خوانی کتاب ، معرفی کتاب، بحث کتاب ، اجرای مسابقه کتاب خوانی و ... با توجه به اهمیت مطالعه کتابهای مذهبی به ویژه برای کودکان بعنوان مخاطب در مرکز این پژوهش انجام میگیرد. ناگفته نماند که کمی امانت کتابهای مذهبی ( در ماه حدود کمتر از 4 جلد) توسط اعضای پسر کودک نسبت به سایر کتاب ها، بیشترین هدف انجام این پژوهش است.

مشخصات مقاله
موضوع : افزایش میزان امانت و مطالعه ی کتاب های مذهبی توسط کودک با تمرکز بر فعالیت های رو خوانی کتاب ، معرفی کتاب، بحث کتاب ، اجرای مسابقه کتاب خوانی و ... با توجه به اهمیت مطالعه کتابهای مذهبی به ویژه برای کودکان بعنوان مخاطب در مرکز این پژوهش انجام شده است.
سال انتشار : ۱٣٩۵