فرهنگسرای امید

استان : تهران
شهرستان : تهران

فرهنگسرای امید سالمند به عنوان مجتمع فرهنگی در سال 1376 افتتاح شد. ابتدا کتابخانه و سپس واحد نگارخانه و آموزش به آن اضافه شد کار رسمی مجتمع فرهنگی در سال 1377 آغاز و در سال 1380 همزمان با روز جهانی معلولین، به عنوان فرهنگسرای سالمند افتتاح شد.

شرح بانک های اطلاعاتی

فرهنگسرای سالمند به عنوان مجتمع فرهنگی در سال 1376 افتتاح شد. ابتدا کتابخانه و سپس واحد نگارخانه و آموزش به آن اضافه شد کار رسمی مجتمع فرهنگی در سال 1377 آغاز و در سال 1380 همزمان با روز جهانی معلولین، به عنوان فرهنگسرای سالمند افتتاح شد.

این مرکز در ساختمانی به مساحت 1500 متر مربع در سه طبقه ساخته شده استنگارخانه آبی واقع در زیرزمین و کتابخانه و واحد آموزش، عکاسی و ستاد منطقه در طبقه همکف و در طبقه اول نیز کلاس های آموزشی و دفتر فرهنگسرا واقع شده بودکه پس از بازسازی های به عمل آمده کتابخانه به طبقه زیرزمین ،نگارخانه ،سالن آمفی تئاتر و کلاس های آموزشی در طبقه همکف و واحد اداری به طبقه دوم منتقل شد. این مرکز در سه گروه کلاس های آموزشی و برنامه‌های فرهنگی هنری، علمی و کانون‌های فعال در خدمت خانواده‌ها است. این فرهنگسرا ازسال 88 به فرهنگسرای امید تغییر نام داد.

مشخصات بانک های اطلاعاتی
شماره تماس : ٠٢۱٣٣٣٠٢۵٨٨
فاکس : ٠٢۱٣٣٣٠۵۱۱۴
پست الکترونیک : omid.farhangsara@gmail.com
وب سایت : www.omid.farhangsara.ir
آدرس : میدان امام حسین ، خیابان ۱٧ شهریور ، خیابان خشکبارچی ، بوستان خیام