نمایشگاه «ماه گفت: قلپ قلپ...کمک!» در کتاب‌خانه مرجع کانون

منتخبی از کتاب‌های فارسی با موضوع آب در قالب نمایشگاهی با عنوان «ماه گفت: قلپ قلپ...کمک!» در کتاب‌خانه مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفت.

شرح برنامه

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این نمایشگاه ۸۵  عنوان کتاب تالیفی و ترجمه به نمایش گذاشته شده است.

بر اساس این گزارش «ماهی سیاه کوچولو»، «یک چاه»، «هنگام لاک‌پشت‌ها»، «پریانه‌های لیاسندماریس»، «قایق کاغذی»، «درمصرف آب»، «۲رودخانه واژگون هانا»، «حکایت مرد و دریا»، «آزمایش‌های علمی با آب»، «یعقوب را دوست داشتم»، «آب» و... از جمله آثار به نمایش در آمده در نمایشگاه «ماه گفت: قلپ قلپ...کمک!» کتاب‌خانه مرجع کانون ویژه‌ی ماه‌های اسفند ۱۳۹۷ و فروردین ۱۳۹۸ است.

کتاب‌خانه مرجع کانون هر ماه منتخبی از آثار فارسی و غیرفارسی خود را با موضوع‌های مختلف در قالب نمایشگاهی در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

نمایشگاه «ماه گفت: قلپ قلپ...کمک!» از اول اسفند ۱۳۹۷ تا پایان فروردین ۱۳۹۸ روزهای کاری شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ صبح تا ۱۶ در کتاب‌خانه‌ی مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی، پلاک ۲۴ پذیرای علاقه‌مندان است.

مشخصات برنامه