نشست هم‌اندیشی فعالان حوزه ادبیات کودک و نوجوان

نخستین مهرواره‌ی شعر آفرینش با هدف قوام بخشیدن به فعالیت انجمن‌های ادبی کانون سراسر کشور از اول تا سوم اسفند در تهران برگزار می‌شود.

شرح برنامه

نشست «هم‌اندیشی فعالان حوزه ادبیات کودک و نوجوان» با هدف تولید محتوا و کتاب برای مهدکودک‌ها و پیش‌دبستانی‌ها دوشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ از سوی انجمن ترویج زبان و ادب فارسی برگزار می‌شود.

 این هم‌اندیشی که با حضور اعضای هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی، اعضای شورای کتاب کودک، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و جمعی از فعالان کتاب کودک در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود، استادان، نویسندگان و کارشناسان این حوزه درباره تولید محتوا برای کتاب‌های کودک و نوجوان و روان‌سازی متون کهنی مانند شاهنامه و مثنوی برای بچه‌ها به بحث و تبادل نظر می‌پردازند.
 
انجمن ترویج زبان و ادب فارسی در سال ۱۳۵۱ از سوی ۲۰ نفر از استادان زبان و ادبیات فارسی تاسیس شد و در حال حاضر ایجاد ۱۵ شعبه در دانشگاه‌های کشور برای تولید محتوای مناسب برای کودکان زیر ۶ سال را در دستور کار دارد.
 
شرکت در این هم‌اندیشی که دبیری آن را مریم جلالی، عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی، برعهده دارد برای عموم علاقه‌مندان و فعالان این حوزه آزاد است.
 
نشست «هم‌اندیشی فعالان حوزه ادبیات کودک و نوجوان» ساعت ۱۶ تا ۱۸ دوشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ در دانشگاه شهید بهشتی واقع در تهران، ولنجک، جهاد دانشگاهی واحد شهید بهشتی، طبقه دوم، سالن اجتماعات برگزار می‌شود

مشخصات برنامه
ساعت برگزاری : ساعت ۱۶ تا ۱۸
مکان برگزاری : دانشگاه شهید بهشتی واقع در تهران، ولنجک، جهاد دانشگاهی واحد شهید بهشتی، طبقه دوم، سالن اجتماعات
از تاریخ :
۱٣٩٧/۱۱/٢٩