طرح عیدانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان

موضوع : طرح عیدانه کانون هرمزگان
برگزار کننده / مشارکت‌کنندگان : کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان

شرح برنامه


مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان گفت: طرح عیدانه با محوریت کتاب از ۳ تا ۱۳ فروردین سال ۹۷ در بوستان ‌های ساحلی و محل اسکان میهمانان نوروزی برگزار می شود.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، ناهید سلیمانی احمدی گفت: این طرح در راستای حذف پیک‌های نوروزی و لزوم اجرای ویژه برنامه‌های شاد برای کودکان و نوجوانان در قالب ویژه برنامه‌های فرهنگی و هنری برگزار می شود.

وی افزود: بازی و سرگرمی، بازی با کلمات، قصه خوانی شامل قصه های ناتمام، معرفی کتاب و نویسندگان، داستان‌ و خاطره نویسی از جمله برنامه های طرح عیدانه نوروز ۹۷ در سطح هرمزگان است.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان هرمزگان هدف از اجرای این برنامه‌ ها در ایام نوروز را علاوه بر بحث اطلاع رسانی به مردم، ایجاد لذت کتاب ‌خوانی در طول روزهای نوروز عنوان کرد.

سلیمانی احمدی گفت: ویژه برنامه های طرح عیدانه از ۳ تا ۱۳ فروردین در بوستان های ولایت، غدیر در زیر پرچم، بوستان سورو و در سطح کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می شود.

گفتنی است مراکز فرهنگی هنری کانون در شهرستان‌های قشم، جزیره هرمز، بندرلنگه، جاسک، حاجی آباد، فین، سیریک، میناب و بستک نیز در ایام نوروز با برگزاری فعالیت‌های فرهنگی هنری میزبان کودکان ونوجوانان عضو و میهمان نوروزی می‌باشند.



مشخصات برنامه