گروه موسیقی «آوای مهربانی» برگزار می‌کند

کنسرتی شاد به نفع کودکان و زنان بدسرپرست و بی‌سرپرست

تاریخ خبر : ۱٣٩۵/۱۱/۱۶

گروه موسیقی «آوای مهربانی» که پیش از این، اجراهایی به نفع امور خیریه روی صحنه برده است، کنسرت تازه‌ای را به نفع کودکان و زنان بدسرپرست و بی‌سرپرست در تالار وحدت اجرای می‌کند.

شرح خبر

به گزارش خبرگزاری ایسنا و به نقل از روابط‌عمومی بنیاد رودکی، «آوای مهربانی» قرار است کنسرتی را با اجراهای تلفیقی پاپ و سنتی و هم‌چنین موسیقی محلی اجرا کند.

«سهیلا پورگرامی»، هم‌خوان و سرپرست گروه در این‌باره گفت: «گروه آوای مهربانی با ۹ نوازنده و سه هم‌خوان روی صحنه می‌رود. در این اجرا از سازهای فلوت، عود، کمانچه، پیانو، تار، دف، گیتار بیس و پرکاشن استفاده می‌شود. هم‌چنین چهار مرد با اجرای حرکات موزون نمایشی، رقص‌های محلی خراسانی را هنگام اجرا در معرض نمایش علاقه‌مندان می‌گذارند.»

وی درباره‌ی حال ‌و هوای این کنسرت، اظهار کرد: «کنسرت در دو بخش تلفیقی پاپ و سنتی و هم‌چنین موسیقی نواحی اجرا می‌شود. در بخش سنتی از اشعار سعدی و مولانا بهره گرفته‌ایم و در بخش محلی قطعاتی از موسیقی خراسان، کردستان، آذربایجان انتخاب شده و به این ترتیب، حال و هوایی شاد به برنامه داده‌ایم.»

او درباره‌ی انگیزه‌های دیگر اجرای این کنسرت گفت: «این کنسرت با مشارکت مؤسسه‌ی نیکوکاری مهرآفرین و به نفع کودکان و زنان بدسرپرست و بی‌سرپرست برگزار می‌شود و امیدواریم گامی مثبت در راستای حمایت از آن‌ها برداریم.»

گفتنی است کنسرت «آوای مهربانی»، ۱۶ بهمن‌ماه در تالار وحدت به صحنه می‌رود.