اردیبهشت‌ماه سال ۱٣٩۶

ششمین همایش ملی و دانشگاهی ادبیات کودک و نوجوان در مشهد برگزار می‌شود

تاریخ خبر : ۱٣٩۵/۱۱/٠٣

ششمین همایش ملی و دانشگاهی ادبیات کودک و نوجوان با عنوان «ادبیات کودک و نوجوان و معنویت» همراه با چهارمین جشنواره‌ی «پایان‌نامه‌ها و رسانه‌های برتر» در اردیبهشت‌ماه سال 96 در مشهد برگزار خواهد شد.

شرح خبر

به گزارش خبرگزاری ایسنا، این همایش هم‌زمان با بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی و سال هویت معنوی مشهد و اعلام آن به‌عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام برپا می‌شود و از همه‌‌ی استادان، دانشجویان تحصیلات تکمیلی و پژوهشگران حوزه‌ی ادبیات کودک و نوجوان با حوزه‌های وابسته به آن دعوت شده تا در این رویداد علمی شرکت کرده و به هم‌اندیشی درباره‌ی موضوع‌ها و مسائل مربوط به ادبیات کودک و نوجوان و جهان با محوریت ادبیات کودک و معنویت بپردازند.

«دین»، «عرفان»، «فلسفه»، «روان‌شناسی و جامعه‌شناسی»، «فرهنگ عامه و اسطوره‌شناسی»، «رسانه»، «نظریه و نقد ادبی»، «جهانی‌شدن و ترویج و حفظ صلح» و «محیط‌زیست»، برخی از محورها و موضوع‌های ششمین همایش ملی و دانشگاهی ادبیات کودک و نوجوان است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این همایش می‌توانند آثار خود را به نشانی دبیرخانه‌ی همایش در مشهد به نشانی میدان فلسطین، دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع)، پردیس رضوان و یا به نشانی الکترونیکی koodak6@imamreza.ac.irبفرستند.

علاقه‌مندان هم‌چنین می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه‌ی جشنواره‌ی پژوهش در شیراز به نشانی پردیس ارم، ساختمان‌های جهان‌پارس، مرکز مطالعات ادبیات کودک دانشگاه شیراز، دبیرخانه‌ی جشنواره‌ی پایان‌نامه‌های برتر و یا به نشانی soccls@shirazu.ac.ir ارسال کنند.

گفتنی است آخرین زمان ارسال چکیده‌ی مقالات 10 بهمن‌‍ماه و آخرین مهلت ارسال اصل مقالات 28 اسفندماه سال جاری است که اعلام نظر نهایی هیئت علمی همایش نیز در تاریخ 20 فروردین‌ماه سال آینده انجام می‌شود.