۵٠٠هزار پوند اسباب‌بازی برای کودکان بیمار انگلیس

تاریخ خبر : ۱٣٩۵/٠٩/٢٨

«ریو فردیناند»، مدافع سابق تیم منچستریونایتد انگلیس در آستانه‌ی جشن کریسمس و سال نوی میلادی، ۵۰۰هزار پوند اسباب‌بازی را بین کودکان بیمار توزیع کرد.

شرح خبر

به گزارش خبرگزاری ایسنا و به نقل از «دیلی میل»، در آستانه‌ی سال جدید میلادی، ستاره‌های فعلی و سابق به سراغ کودکان بیماری رفتند که این‌روزها روی تخت بیمارستان‌ها و خارج از خانه‌شان قرار دارند. در این بین ریو فردیناند، مدافع سابق منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس تصمیم گرفت هدایای چشم‌گیری را برای کودکان بیمار در آستانه‌ی سال جدید میلادی فراهم کند.

فردیناند که سال گذشته‌ی میلادی از فوتبال خداحافظی کرد و به یک دوره‌ی پرافتخار پایان داد، تصمیم گرفت تا این هدایا را بین بیمارستان‌های مختلف در کشورش توزیع کند. او هم‌چنین ۱۱هزار چادر برای بی‌خانمان‌های انگلیس فراهم کرده تا در اختیار این افراد قرار دهد.

فردیناند درباره‌ی این موضوع گفت: «من پدر هستم و نمی‌توانم این را تحمل کنم که کودکان دیگری در کشورم هستند که از بازکردن هدیه لذت می‌برند، ولی این شرایط را به هردلیلی ندارند. برای همین وظیفه خودم می‌دانم که به این کودکان کمک کنم و خنده را روی لب این عزیزان بیاورم. نباید این را فراموش کنیم، افرادی هستند که به اندازه‌ی ما خوش‌بخت نیستند و شرایط مالی خوبی ندارند و باید در آستانه‌ی سال جدیدی میلادی این افراد را درک کرد و خنده را روی لب‌های آنان آورد.»