در فروشگاه شهرکتاب مرکزی

«کتاب‌های طوطی» رونمایی می‌شوند

تاریخ خبر : ۱٣٩۵/٠٩/٢٠

مراسم رونمایی از کتاب‌های تألیفی و ترجمه‌ی «کتاب‌های طوطی»، بخش کودک و نوجوان انتشارات فاطمی، روز شنبه ۲۰ آذر در شهرکتاب مرکزی برگزار می‌شود.

شرح خبر

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط‌عمومی فروشگاه شهرکتاب مرکزی، مراسم رونمایی از کتاب‌های تألیفی و ترجمه‌ی بخش کودک و نوجوان انتشارات فاطمی با نام «کتاب‌های طوطی»، به همراه نسخه‌ی رنگی مجموعه‌ی «قصه‌های من و بابام»، روز شنبه ۲۰ آذر در شهرکتاب مرکزی برگزار می‌شود.

کتاب‌های طوطی، بخش ویژه‌ی کتاب‌های کودک و نوجوان در انتشارات فاطمی، اقدام به ترجمه و تألیف کتاب‌های این گروه سنی کرده است و آثار جدید این مجموعه را روز شنبه ۲۰ آذر به مخاطبان معرفی می‌کند.

هم‌چنین بخش دیگری از این مراسم به فروش ویژه‌ی مجموعه‌ی «قصه‌های من و بابام» اختصاص دارد که برای نخستین‌بار در آلمان و ایران به شکل تمام‌رنگی منتشر می‌شود.

این برنامه با حضور و سخنرانی «نوش‌آفرین انصاری» دبیر شورای کتاب کودک، «ایران گرگین» ویراستار ارشد فرهنگ‌نامه‌ی کودکان و نوجوانان و «ایرج ضرغام» مدیر مؤسسه‌ی فرهنگی فاطمی برگزار می‌شود. هم‌چنین در این جشن، برگزیدگان اولین دوره‌ی مسابقه‌ی داستان‌ نویسی «قصه‌های من و بابام» معرفی و جوایزی به آنان اهدا خواهد شد.

گفتنی است این برنامه، روز شنبه، ۲۰ آذر از ساعت ۱۷ در فروشگاه شهرکتاب مرکزی، واقع در خیابان دکتر شریعتی، بالاتر از تقاطع خیابان شهید مطهری، نبش کوچه‌ی کلاته برگزار می‌شود.