به گفته‌ی دبیر بخش عکس و پوستر جشنواره‌ی تئاتر کودک و نوجوان

عکس‌های بخش نمایشگاه مشخص شدند

تاریخ خبر : ۱٣٩۵/٠٩/٢٠

دبیر بخش ‌عکس و پوستر جشنواره‌ی بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان گفت: «۳۰ عکس از ۱۸ عکاس در بخش نمایشگاه به‌نمایش گذاشته می‌شود.»

شرح خبر

به گزارش خبرگزاری ایسنا و به نقل از روابط‌عمومی جشنواره‌ی بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، «مهدی آشنادوست»، دبیر بخش عکس و پوستر ادامه داد: «۳۵۳ عکس از ۳۶ عکاس در این بخش شرکت کردند که در نهایت با نظر هیئت داوران، ۳۰ عکس از ۱۸ عکاس به بخش نمایشگاه راه پیدا کردند.»

او اظهار کرد: «عاطفه آرانی، تبسم ارگی، شهریار اکبریه، میلاد بهشتی، پوریا پاکیزه، ساناز دریانی، عبدالرحمن رافتی، ایمان حامی‌خواه، احسان مجیدی، کیارش مصیبی و مسعود میرمیری هرکدام با یک اثر در این نمایشگاه حضور دارند. هم‌چنین سمانه جویا، مونا تهرانی‌مقدم، سانیا قادری و مهیار نیک‌پور با دو اثر، سیدضیاالدین صفویان و مریم ملک‌مختار با سه اثر و مریم قهرمانی‌زاده با پنج اثر، عکاس‌های راه‌یافته به این بخش هستند.»

دبیر بخش عکس و پوستر درباره‌ی جوایز این بخش گفت: «این بخش به شکل بین‌المللی برگزار می‌شود و قرار بود در هرقسمت عکس و پوستر، هزار دلار به نفر برگزیده اهدا شود. اما چون امسال در بخش عکس، شرکت‌کننده‌ی خارجی نداریم، نوع جایزه را تغییر دادیم. به‌طوری که به نفر اول دومیلیون تومان، نفر دوم یک میلیون تومان و نفر سوم ۸۰۰هزار تومان اهدا می‌شود.»

گفتنی است برگزیدگان این بخش با داوری «حمید جبلی»، «سیف‌الله صمدیان» و «سیامک زمردی‌مطلق» انتخاب و در ایام جشنواره معرفی خواهند شد. ضمن این‌که مهدی آشنادوست پیش از این اعلام کرده بود نمایشگاه عکس و پوستر جشنواره، از 22 آذرماه در همدان آغاز به کار می‌کند و تا پایان جشنواره برپا خواهد بود. اما از آن‌جا که تعدادی از دوستان هنرمند و علاقه‌مندان، امکان حضور در همدان را ندارند، قرار است این نمایشگاه بعد از جشنواره در تهران نیز برپا شود.

بیست ‌و سومین جشنواره‌ی بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان به دبیری «شهرام کرمی» ۲1 تا ۲۷ آذرماه در این شهر برگزار می‌شود.