با انتشار سومین جلد مجموعه‌ی پنج‌جلدی «پتش خوآرگر»

مأموریت‌های خطرناک «پتش خوآرگر» در راه است

تاریخ خبر : ۱٣٩۵/٠٩/٠۱

سومین جلد از مجموعه‌ی «پتش خوآرگر»، نوشته‌ی «آرمان آرین» با عنوان «پتش خوآرگر: بر بنیادهای هستی» به‌زودی منتشر خواهد شد.

شرح خبر

به گزارش خبرگزاری ایسنا، پیش از این دو جلد از این مجموعه‌ی پنج‌جلدی با عنوان‌های «پتش خوآرگر: حماسه‌ی سرآغاز» و «پتش خوآرگر: مردی از تبار اژدها» توسط نشر افق راهی بازار نشر شده‌اند.

جلد نخست این مجموعه درباره‌ی هجوم اهریمنان به هفت کشور است که سبب برخاستن فره ایزدی از زندگی آدمیان می‌شود. اما گروهی از قهرمانان بر آن می‌شوند تا ابرقهرمانی افسانه‌ای به نام پتش خوآرگر را بیابند، که تنها کسی است که می‌تواند فره را بازگرداند.

در جلد دوم نیز، خوانندگان با شخصیت اسطوره‌ای پتش خوآرگر همراه می‌شوند که نیروهایش، نیمی‌ انسانی و اهورایی و نیمی اهریمنی است.

اما در جلد سوم این مجموعه، نبرد میان او و یارانش که برای انجام مأموریت‌هایی خطرناک راهی چهارگوشه‌ی هفت کشور شده‌اند، با اهریمنان آغاز می‌شود و به‌جای بسیار حساس و خطیری می‌رسد.

گفتنی است آرمان آرین این‌روزها همچنان در حال نگارش رمان پنج‌جلدی دیگری با عنوان «هفت فرمانروا» است که ماجرای آن در دو خط داستانی مجزا شامل ماجراهای پادشاهان باستانی ایران از ایلام تا ساسانی است و داستان جام جمشید در عصر معاصر رخ می‌دهد.

نخستین جلد این مجموعه، درباره‌ی «شوتروک ناهونته بزرگ» از پادشاهان تاریخ عیلام نوشته شده و جلدهای بعدی به ترتیب درباره‌ی دیااکو مادی، داریوش بزرگ هخامنشی، مهرداد بزرگ اشکانی، شاهپور بزرگ ساسانی، بهرام گور و بهرام چوبینه است.