هم‌زمان با هفته‌ی کتاب و کتاب‌خوانی برگزار می‌شود

پویش ملی کتاب‌خوانی در رادیو ایران

تاریخ خبر : ۱٣٩۵/٠٨/٢٣

هم‌زمان با هفته‌ی کتاب و کتاب‌خوانی، رادیو ایران برای سومین‌بار، پویش ملی کتاب‌خوانی برگزار می‌کند.

شرح خبر

به گزارش خبرگزاری ایسنا به نقل از روابط‌عمومی رادیو ایران، «یدالله گودرزی»، مدیر گروه فرهنگ و اندیشه این شبکه‌ی رادیویی اعلام کرد: «این پویش از پانزدهم آبان‌ماه 1395 با فعالیت در برنامه‌های مختلف رادیو‌ایران مثل «کافه‌هنر»، «شناسا»، «ایرانشهر»، «یک، دو، صدا» و هم‌چنین با هم‌افزایی نخبگان حوزه‌های مختلف، سومین مرحله‌ی خود را آغاز کرده است.»

گودرزی ادامه داد: «رادیو‌ایران با انتخاب شعار «من کتاب می‌خوانم» طرحی فراگیر را به راه انداخته و کوشیده همگان را به توجه بیش‌تر به موضوع کتاب فرا بخواند. در این راستا، استقبال کم‌نظیر مردم و هنرمندان، شور و شعف تازه‌ای در میان طراحان ایجاد کرده است.»

به گفته‌ی یدالله گودرزی، همه‌ی مخاطبان رادیوایران می‌توانند با خواندن بخشی از کتاب و ارسال فایل صوتی آن، به این پویش بپیوندند.

گفتنی است پویش کتاب‌خوانی امسال با مشارکت سازمان فرهنگی‌هنری شهرداری تهران، حوزه‌ی هنری، روزنامه‌ی جام‌جم و مرکز موسیقی و سرود برگزار خواهد شد.

مدیر گروه فرهنگ و اندیشه این شبکه‌ی رادیویی، ضمن اعلام این‌ موضوع که همه‌ی برنامه‌های رادیوایران به‌نوعی به موضوع کتاب و کتاب‌خوانی می‌پردازند، اعلام کرد در برنامه‌ی «سلام کوچولو»، به‌طور ویژه برای تشویق کودکان به کتاب‌خوانی تلاش می‌شود.