در آیین اختتامیه‌ی بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات:

«نبات»، بهترین نشریه‌ی گروه کودک و نوجوان شد

تاریخ خبر : ۱٣٩۵/٠٨/٢٢

بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات، با برگزاری آیین اختتامیه، پس از هفت روز به کار خود پایان داد. این نمایشگاه که از روز 14 آبان‌ماه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) تهران آغاز به‌کار کرده بود، شامگاه جمعه‌ 21 آبان‌ماه، برگزیدگان خود را شناخت.

شرح خبر

در مراسم اختتامیه‌ی این نمایشگاه که با حضور سیدرضا صالحی‌امیری (وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی)، غلامعلی حدادعادل (رییس فرهنگستان زبان و ادب فارسی)، محمدرضا نهاوندیان (رییس‌دفتر رییس‌جمهور) و حسین انتظامی (معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) در مصلی بزرگ تهران برگزار شد، نشریه‌ی «نبات» در گروه کودک و نوجوان برگزیده شد و جایزه‌ی خود را دریافت کرد.

هم‌چنین خبرگزاری ایکنا و پایگاه اطلاع‌رسانی شقفنا به‌طور مشترک در گروه دین و اندیشه، هنرآنلاین در گروه فرهنگی و ‌هنری، وب‌دا در گروه آموزشی و تخصصی، مجله‌ی چلچلراغ در گروه عمومی و خانواده، روزنامه‌ی شهروند در گروه روزنامه‌ها، مجله‌ی مهرنامه در گروه سیاسی و اقتصادی، خبرگزاری ایسنا و خبرگزاری تسنیم در گروه خبرگزاری‌های عمومی و مؤسسه‌ی ابن‌سینای بزرگ در گروه مؤسسات مطبوعاتی، دیگر غرفه‌های برگزیده‌ی بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات لقب گرفتند.

گفتنی است به گفته‌ی حسین انتظامی، معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، امسال در نمایشگاه مطبوعات ۹۰۰ رسانه در قالب ۶۳۰ غرفه حضور داشته‌اند.