قصه‌گویی پی درپی مربیان کانون سبزوار برای کودکان بیمار

تاریخ خبر : ۱٣٩۵/٠۵/٠٢

مربیان مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سبزوار با حضور منظم و پی‌درپی در بیمارستان حشمتیه این شهرستان برای کودکان بستری فعالیت‌های فرهنگی ارایه می‌دهند.

شرح خبر

 به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، نیره صرصرشاهی مربی مسوول مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک کانون سبزوار در این باره گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته با مسوولان بیمارستان حشمتیه، مربیان این مرکز به شکل منظم و هدف‌مند در بخش تخصصی اطفال این بیمارستان حضور می‌یابند و به قصه‌گویی، کتاب‌خوانی، بازی و نمایش و دیگر فعالیت‌های فرهنگی برای کودکان بستری می‌پردازند.

به اعتقاد کارشناسان اجرای فعالیت‌های فرهنگی‌هنری و ایجاد فضای با نشاط و به ویژه فعالیت قصه‌گویی موجب روحیه‌بخشی، کاهش اضطراب و درد در بیماران می‌شود و به روند بهبودی آن ها کمک می‌کند.

مربی مسوول مرکز شماره یک کانون سبزوار در ادامه افزود:  برنامه حضور مربیان کانون در بیمارستان حشمتیه این شهرستان با استقبال خوبی از سوی مسوولان کارکنان و خانواده‌های کودکان بیمار روبه‌رو شده و این فعالیت‌ها در فضایی آرام و بانشاط همراه با اهدای بسته‌های فرهنگی کانون به کودکان برگزار می‌شود.

مربیان کانون در سراسر کشور به مناسبت‌های مختلف در بیمارستان‌های کودکان شهر خود حضور می‌یابند ضمن اهدای کتاب و بسته‌های فرهنگی برای کودکان و نوجوانان بستری در بیمارستان‌ها نیز فعالیت‌های فرهنگی‌هنری انجام می‌دهند.