کتاب «گوسفندی که می‌خواست بزرگ باشد، خیلی بزرگ» به چاپ سوم رسید

تاریخ خبر : ۱٣٩٨/۱۱/٢٨

کتاب «گوسفندی که می‌خواست بزرگ باشد، خیلی بزرگ» از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به چاپ سوم رسید.

شرح خبر

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، کتاب «گوسفندی که می‌خواست بزرگ باشد، خیلی بزرگ» اولین و معروف‌ترین کتاب، ژوزف تئوبالد نویسنده و تصویرگر است که بسیار مورد توجه قرار گرفت و باعث شد تا او بعدها کتاب‌های دیگری بر اساس داستان «برفی» شخصیت اول این کتاب، کتاب‌های دیگری بنویسد.

تئوبالد در سال ۲۰۰۴ کتاب «گوسفندی که می‌خواست بزرگ باشد، خیلی بزرگ» را منتشر کرد و برای آن موفق به دریافت جایزه ماکمیلان شد که به نویسندگان و تصویرگران نوظهور داده می‌شود.

نورا حق‌پرست، مترجم این کتاب است که تاکنون به بیش از ۱۰ زبان ترجمه شده است. کتاب «گوسفندی که می‌خواست بزرگ باشد، خیلی بزرگ» مناسب کودکان بالای ۴ سال است.

از این نویسنده و تصویرگر کتاب دیگر او با عنوان «گوسفندی که عصبانی بود، خیلی عصبانی» هم در انتشارات کانون پرورش فکری به چاپ رسیده است. «ماروین و مولی» نام سومین کتاب از مجموعه است که در ایران ترجمه نشده است.

کتاب «گوسفندی که می‌خواست بزرگ باشد، خیلی بزرگ» که برای اولین بار در سال ۱۳۸۴ در انتشارات کانون پرورش فکری به چاپ رسید، در چاپ سوم با قیمت ۱۱هزار تومان در فروشگاه‌های محصولات فرهنگی هنری کانون و مجموعه شهر کتاب در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

شمارگان این کتاب تاکنون به ۲۵هزار نسخه رسیده است.

کتاب‌های ژوزف تئوبالد در ایران بسیار مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است و در سال‌های اخیر از پرخواننده‌ترین کتاب‌های مراکز کانون در سراسر کشور به‌شمار می‌رود.  












مشخصات خبر