کودکان و نوجوانان ایرانی برگزیده مسابقه نقاشی و عکاسی «لیدیسه » چک شدند

تاریخ خبر : ۱٣٩٧/۱٢/۱٩

کودکان و نوجوانان ایرانی در چهلمین و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی هنرهای زیبای لیدیسه در کشور چک دو نشان افتخار و ۹ دیپلم افتخار کسب کردند.

شرح خبر

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، چهل و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی هنرهای زیبا لیدیسه کشور چک درسال ۲۰۱۷ با موضوع «سفر» برگزار شد این در حالی است که نشان رز لیدیسه و دیپلم افتخار به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای مشارکت و حضور فعال اهدا شده است.

در همین حال، از بین ۲۵۶۹۰ اثر از ۸۳ کشور جهان ۹ نفر از اعضای مراکز فرهنگی و هنری کانون موفق به کسب نشان و دیپلم افتخار از این دوره از مسابقه شده‌اند.

بر این اساس، در بخش نقاشی، امیرعلی رشیدیان ۶ ساله، از مرکز فرهنگی هنری مجتمع کانون کرمانشاه، ستایش صادقی ۱۳ ساله از مرکز فرهنگی هنری شماره هفت کانون کرمانشاه، موفق به کسب نشان رز لیدیسه و دیپلم افتخار این دوره از مسابقه شده‌اند.

هم‌چنین مهسا بابایی ۱۰ ساله از مرکز فرهنگی هنری کوزران کانون استان کرمانشاه  و محمدهادی بهشتی ۶ ساله از مرکز فرهنگی هنری مجتمع کانون کرمانشاه موفق به دریافت دیپلم افتخار این رقابت شدند.

حنانه کرمی ۸ ساله از مرکز فرهنگی هنری کانون کوزران استان کرمانشاه، امیرمحمد جعفری ۱۲ ساله از مرکز فرهنگی هنری شماره سه کانون اردبیل و محمدمهدی ناصری ۶ ساله از مرکز فرهنگی هنری شماره سه کانون اردبیل به دیپلم افتخار این دوره از مسابقه را کسب کردند.

در عین حال، در بخش عکس نیز، دیپلم افتخار این دوره از مسابقه به ثمین علیزاده ۱۲ ساله و روژین پناهنده ۱۳ ساله هر دو از مرکز فرهنگی هنری کانون مهاباد استان آذربایجان غربی تعلق گرفت.

گفتنی است؛ کانون با ارسال ۶۹۵ اثر نقاشی و ۲۲ قطعه عکس در این مسابقه شرکت کرده است.


محمدمهدی ناصری 6 ساله از مرکز فرهنگی هنری شماره سه کانون اردبیل


امیرمحمد جعفری 12 ساله از مرکز فرهنگی هنری شماره سه کانون اردبیل



امیرعلی رشیدیان 6 ساله، از مرکز فرهنگی هنری مجتمع کانون کرمانشاه


مهسا بابایی 10 ساله از مرکز فرهنگی هنری کوزران کانون استان کرمانشاه


محمدهادی بهشتی 6 ساله از مرکز فرهنگی هنری مجتمع کانون کرمانشاه


حنانه کرمی 8 ساله از مرکز فرهنگی هنری کانون کوزران استان کرمانشاه


مشخصات خبر