معرفی انیمیشن‌های کانون در بازار فیلم کوتاه «کلرمون فران» فرانسه

تاریخ خبر : ۱٣٩٧/۱۱/۱۶

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ضمن حضور در بازار بین‌المللی فیلم کوتاه «کلرمون فران» فرانسه به معرفی هشت عنوان از جدیدترین تولیدات انیمیشن خود می‌پردازد.

شرح خبر

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، معرفی هشت فیلم انیمیشن کوتاه از تازه‌ترین تولیدات امورسینمایی به توزیع کنندگان، خریداران، دست‌اندرکاران حوزه‌ی انیمیشن و معرفی این آثار به مدیران و برگزارکنندگان جشنواره‌ها برخی از فعالیت‌های غرفه‌ی کانون در این بازار است.

بر این اساس سی‌وچهارمین بازار بین‌المللی فیلم کوتاه کلرمون فران امسال پذیرای ۴۱ غرفه از ۳۲ کشور است و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان تنها نماینده از ایران از ۱۳ تا ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ در این رویداد هنری حضور دارد. دیدارهای رسمی این غرفه از ۱۵ بهمن آغاز شده است .

فیلم‌های «باد دوچرخه سوار» اثر جدید نازنین سبحان‌سربندی، «گرگم و گله می‌برم» به کارگردانی امیر هوشنگ معین، «ای کاش یک برادر داشتم» به کارگردانی ناهید شمس‌دوست، «سگی که مرض داشت» تازه‌ترین اثر پروین تجوید، «ماهیگیر و بهار» به کارگردانی حسن سلطانی، «قهرمان» اولین اثر کیانوش عابدی در کانون، «شب ترسناک لومو» ساخته ساره شفیعی‌پور و نخستین نسخه‌ی «زری زری کاکل زری» ساخته مهین جواهریان در این بازار عرضه و معرفی می‌شود.

گفتنی است محل برگزاری بازار فیلم کوتاه کلرمون فران در نزدیکی محل اصلی برگزاری جشنواره در بولوار فرانسوا میتران این شهر قرار دارد.

مشخصات خبر