مدیر اجرایی و مسئولان کمیته‌های جشنواره قصه‌گویی معرفی شدند

تاریخ خبر : ۱٣٩٧/٠۵/٢۴

رئیس بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری در احکام جداگانه‌ای مسئولان کمیته‌های این رویداد را معرفی کرد.

شرح خبر

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، محمدرضا زمردیان در این احکام، مجید توکلی، کارگردان سینما و از فعالان اجرایی جشنواره‌های فرهنگی و هنری را به عنوان مدیر اجرایی و مسئول برگزاری مراسم پایانی جشنواره قصه‌گویی و حامد رهنما مدیرکل روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را به عنوان مسئول کمیته بین‌الملل منصوب کرد.

همچنین صدیقه حسن‌زاده مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی کانون به عنوان مسئول کمیته استان‌ها و جشنواره‌های منطقه‌ای و الهام دارابی برگزیده چند دوره جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی به عنوان مسئول دبیرخانه این جشنواره معرفی شدند.

بر اساس دیگر احکام صادر ‌شده، مرتضی نائمه به عنوان مسئول کمیته بازاریابی و جلب حمایت‌های مالی و سیدمحمدحسین هاشمی، از فعالان رسانه‌ای کشور به عنوان مسئول کمیته روابط ‌عمومی جشنواره بیست و یکم قصه‌گویی منصوب شدند.

پیش از این هم رئیس بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سروش صحت را به عنوان دبیر هنری این رویداد معرفی کرده بود.

این دوره از جشنواره امسال هم‌زمان با شب یلدا برگزار می‌شود و علاقه‌مندان به شرکت در آن می‌توانند به پایگاه جشنواره به نشانی www.kanoonfest.ir مراجعه کنند.

مشخصات خبر