برنامه‌‌ی نشست‌های جشنواره ملی اسباب‌بازی اعلام شد

تاریخ خبر : ۱٣٩۶/٠۵/٢٢

هم‌زمان با سومین جشنواره ملی اسباب‌بازی، هشت نشست تخصصی به بررسی مسائل پیش روی این صنعت می‌پردازد.

شرح خبر

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، نشست‌های تخصصی سومین جشنواره ملی اسباب‌بازی از 24 تا 28 مرداد پذیرای علاقه‌مندان است.

بر این اساس، در روز نخست برگزاری این جشنواره نشستی تحت عنوان «شرکت‌های نوآور (استارت آپ) با حضور نمایندگان شرکت‌های نوآور و سخنرانی حمید زادمهر پذیرای علاقه‌مندان از ساعت 17 تا 19 خواهد بود.

در روز 25 مرداد دو نشست برگزار خواهد شد. نخست نشست «طراحی، ایده‌پردازی و زیبایی‌شناسی محصول در صنعت اسباب‌بازی» با حضور بهزاد سلیمانی، مهران هاشمی، مسعود مجاوری‌آگاه و امیرحسن سلام‌زاده از ساعت 17 تا 19 برگزار خواهد شد.

در ساعت 19:30 تا 21 همین روز نشستی با عنوان «طراحی ایرانی» برگزار می‌شود. سخنرانان این برنامه مصطفی میرفندرسکی و صمد خطیبی هستند.

«بررسی راه‌کارهای تولید اسباب‌بازی با رویکرد اقتصادی» و «ترویج نمازخوانی در تولید اسباب‌بازی» عنوان نشست‌های روز 26 مرداد اعلام شده است.

سخنرانان نشست اول فریدون واحدی، حمید بهرامی، یاسر مهری و محسن رجبی خواهند بود. در دیگر برنامه نیز محمود مظفر، منصور سرگزی، حجت‌الاسلام علیرضا فندی و مسعود دریس در حوزه‌ی «ترویج نمازخوانی در تولید اسباب‌بازی» سخن خواهند گفت.

چهارمین روز از برگزاری سومین جشنواره ملی اسباب‌بازی با نشستی تحت عنوان «اسباب‌بازی در بستر فرهنگ» همراه خواهد بود. این برنامه نشستی مشترک بین دانشگاه الزهرا، پژوهش‌گاه میراث فرهنگی و کانون پرورش فکری است که سخنرانان آن لیلا کفاش‌زاده، بهنام زنگی، فریده حمیدی، طیبه عزت‌الهی‌نژاد و مناف یحیی‌پور خواهند بود.

 گفتنی است که مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روز 28 مرداد نیز پذیرای دو نشست است. در برنامه نخست که با عنوان «فرصت‌های تولید برترین‌های اسباب‌بازی سال‌های گذشته با همکاری دبیرخانه‌ی شورای نظارت بر اسباب‌بازی» برگزار می‌شود؛ سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان با برنده‌های دوره اول و دوم جشنواره ملی اسباب‌بازی دیدار خواهند کرد. این برنامه از ساعت 14:30 تا 16:30 برگزار می‌شود.

در آخرین برنامه نیز قرار است طراحان اسباب‌بازی با تولیدکنندگان دیدار کنند. این نشست صمیمانه در مرکز آفرینش‌های کانون از ساعت 16:30 تا 18 برگزار می‌شود.

گفتنی است که سومین جشنواره ملی اسباب‌بازی کانون پرورش فکری از روز 24 مرداد آغاز به کار خواهد کرد.