«تن‌تن و سندباد» در کمتر از یک هفته تجدید چاپ شد

تاریخ خبر : ۱٣٩۵/٠۵/٢۴
گروه سنی : ٠ تا ۱۶ سال

رمان «تن‌تن و سندباد» به قلم محمدمیرکیانی که هفته گذشته از یادداشت رهبر انقلاب بر آن رونمایی شد در کمتر از یک هفته به چاپ سیزدهم رسید.

شرح خبر

به گزارش خبرگزاری فارس، رمان «تن‌تن و سند‌باد» به قلم محمد میرکیانی کتابی استراتژیک در حوزه‌ ادبیات نوجوان است که هدف نویسنده از خلق چنین داستانی پرداخت استعاری و غیر مستقیم به مسئله‌ تهاجم فرهنگی غرب به شرق است، جالب آنکه در ابتدای دهه‌ هفتاد، مسئله‌ تهاجم فرهنگی امری واضح و قابل روئیت برای همگان نبود و حتی علی رغم تأکیدات فراوان رهبر معظم انقلاب، این امر برای طیف وسیعی از دست‌اندرکاران و مسئولان گنگ و نامفهوم بود.

موضوع اصلی کتاب، توجه به هویت شرق در مقابل تهاجم غربی است که مورد نظر و توجه ویژه رهبر معظم انقلاب قرار گرفته و تقریظی بر آن نگاشته‌اند که روز 18 مرداد 95 در مراسم دومین پاسداشت هنر و ادبیات انقلاب اسلامی از این یادداشت رونمایی شد. این یادداشت رهبری گویای اشاعه فرهنگ مطالعه‌ کتاب‌های مفید است.

مؤسسه انتشارات قدیانی، کتاب «تن‌تن و سند‌باد» نوشته‌ محمد میرکیانی را در نوبت چاپ سیزدهم و قیمت 10000تومان وارد بازار کتاب کرد.

برای تهیه‌ی این کتاب علاوه بر مراجعه به کتاب فروشی‌های سراسر کشور می‌توانید جهت خرید اینترنتی، به سایت این موسسه مراجعه و یا با دفتر مرکزی انتشارات به شماره 66404410 تماس حاصل نمایید.