آموزشگاه زبان شکوه

استان : تهران
شهرستان : تهران

آموزشگاه تخصصی زبان با خدمات مختلف از کودکی تا بزرگسالی پذیرای شماست.

شرح بانک های اطلاعاتی

موسسه زبان شکوه پس از گذشت نزدیک به ۷دهه از فعالیت خود همواره به سیستم آموزشی زبان  کودک به عنوان یک اصل نگاهکرده وطبق تئوری های روز یادگیری زبان در دنیا و رهنوردهای دکتر شکوه کهفراگیری زبان انگلیسی را خود از سن ۶ سالگی شروع کرده اند یکی از موفق ترینموسسات درعرصه زبان انگلیسی کودکان می باشد .

در دوره های کودکان و نوجوانان موسسه زبانشکوه از جدید ترین متد ها و کتابهای آموزش زبان استفاده شده و تمامیاساتید زبان شکوه برای این دوره ها آموزش های لازم را  دیده اند. در اینراستا برای کودکان ۶-۴ سال از کتابهای موفق Pockets  از انتشاراتLongman استفاده شده که در این مجموعه کار آموزش از طریق بازی و کاردستی یاد تحققمی یابد. این کتاب بر اساس توسعه مهارتهای مختلف زبانی می باشد طوری کهکودکان در محیطی شاداب و فعال همه مطالب را به صورت نامحسوس فرامی گیرند.

برای کودکان ۱۲-۷ سال از کتابهای Family & Friend انتشارات Oxfordاستفاده می شود که با تمرکزبرمهارتهای گفتاری و شنیداری، با تقویت گام بهگام مهارتهای مرتبط با تلفظ ومکالمه درمحیطی دوستانه وحتی با تکیه برمدلهای مختلف نوشتن در کتابهای سطوح بالاتر، فضای مناسب را برای یادگیریزبان برای کودکان فراهم می کند. تصاویر مناسب و شاداب، CDها و کتب کمکآموزشی، این مجموعه را از سایر مجموعه ها جدا کرده است. نکات گرامری پنهاندرجملات و گسترش دایره واژگان همراه با تقویت مهارتهای اجتماعی و عاطفی اینگروه سنی ازجمله اهداف این کتابها می باشد. ما در شکوه بر این باوریم کهمهارتهای اجتماعی و عاطفی زبان آموزان از اهمیتی یکسان با مهارتهای زبانی برخوردارند و بر پایه همین اصل فضای کلاسها وروش اساتید طوری طراحی شده اندکه کودکان با ابتکار و با تکیه بر ظرفیتهای خود و البته با روشهای علمی وتجربه بیش از۶۰ سال آموزش موسسه زبان شکوه  زبان دوم را همانند زبان مادرییاد گرفته و در دنیای جدید با اعتماد به نفس بالاتری قدم بگذارند.

مشخصات بانک های اطلاعاتی
شماره تماس : ٠٢۱٨٨٠٨٣٠۵٧
پست الکترونیک : Info@shokouh.com
وب سایت : http://shokouh.com
آدرس : شهرک غرب ، خیابان ایران زمین، بین خیابان دوم و چهارم، پلاک ٣۵