آموزشگاه زبان رایان

استان : تهران
شهرستان : تهران

آموزشگاه رایان متخصص در آموزش زبان انگلیسی کودکان، در محیط آموزشی شاد، همراه با نقاشی، سفالگری، کامپیوتر و با اجرای دوره های فشرده ویژه کودکان بصورت سمعی و بصری، نوشتاری، گفتاری، درک مطلب و مکالمه با متد نوین، کتب آموزشی جدید، کادری مجرب، در هفت ترم یک ماهه خواندن، نوشتن و صحبت کردن را به کودکان شما می آموزد.

شرح بانک های اطلاعاتی

آموزشگاه زبان دخترانه کودکان رایان با مجوز رسمی از سازمان آموزش و پرورش شهر تهران و با در اختیار داشتن اساتید تحصیلکرده ، مجرب و متخصص در آموزش زبان انگلیسی کودکان و استفاده از متد استثنایی و استاندارد فونیکس در زمینه آموزش زبان انگلیسی کودک و نوجوان در رده سنی 4 تا 14 سال فعالیت می نماید .

این مرکز به عنوان تخصصی ترین آموزشگاه در زمینه آموزش زبان انگلیسی کودک و نوجوان 4 تا 14 سال می باشد که با استفاده از لابراتوار و ایجاد محیطی شاد و آرام سعی در یادگیری هر چه بهتر زبان انگلیسی با متد فونیکس دارد.


کودکان در پایان دوره فونیکس به راحتی قادر به مکالمه، خواندن و نوشتن به زبان انگلیسی می باشند و میتوانند در امتحانات Flyers ، Starters و Movers با مدرک بین المللی از دانشگاه کمبریج شرکت کنند.

شعبه2:نارمک، خیابان سمنگان،خیابان ارشی،پلاک 135           تلفن:77255627 -8



مشخصات بانک های اطلاعاتی
شماره تماس : ٠٢۱٨٨۵۱٠٣٧۶
٠٢۱٨٨۵۱٠٣٣٩
پست الکترونیک : info@rayan-li.com
وب سایت : http://www.rayan-li.com
آدرس : خیابان سهروردی شمالی، خیابان ابن یمین ، پلاک ٩۱