مجتمع تجاری، رفاهی، فرهنگی و ورزشی یاس شرق

مجتمع یاس شرق در 5 طبقه پارکینگ، 3 طبقه واحدهای تجاری، یک طبقه فرهنگی، یک طبقه ورزشی شامل استخر و سالن ورزشی، یک طبقه تالار پذیرایی و رستوران برای برگزاری مراسم است

شرح بانک های اطلاعاتی

مجتمع تجاری، رفاهی، فرهنگی و ورزشی یاس شرق در منطقه 4 شهرداری، خیابان جشنواره، خیابان زهدی (امین)، روبروی مسجد امام محمد باقر واقع شده است.

این مجموعه با دارا بودن فضایی بالغ بر 20175 متر مربع جزء معدود بناهایی است که با این حجم ساخته می شود. این مجموعه دارای 80 واحد تجاری، 115 انباری و 223 پارکینگ است.

مجتمع یاس شرق در 5 طبقه پارکینگ، 3 طبقه واحدهای تجاری، یک طبقه فرهنگی، یک طبقه ورزشی شامل استخر و سالن ورزشی، یک طبقه تالار پذیرایی و رستوران برای برگزاری مراسم است که جهت برآورده کردن نیازهای منطقه که مکانی پر تردد است، طرح ریزی گردیده است.

 این مجتمع دارای 5 دستگاه آسانسور جهت دسترسی سریع به طبقات مختلف است. همچنین این مجموعه از سیستم های تهویه مطبوع، سرمایش، گرمایش و نیز برق اضطراری برخوردار می باشد. این مجموعه با دارا بودن 80 واحد تجاری متراژی برابر 30100 متر مربع ایجاد می کند که به صورت میانگین هر واحد اداری 38 متر مربع متراژ خواهد بود.

مشخصات فنی:

• سیستم اعلام حریق:
 سیستم اعلام حریق از نوع آدرس پذیر دارای مرکز، تکرار کننده ها، دتکتورهای دودی، حرارتی و شاسی های فرمان با دست طبق استانداردهای داخلی است.
 
 • سیستم صوتی و پیجینگ:
 سیستم های صوتی و پیجینگ با تقویت کننده ها، بلندگوها، سیم کشی و سایر کارهای تکمیلی در نظر گرفته می شود.


 • سیستم مدیریت هوشمند ساختمان (BMS):
 مجتمع یاس شرق مجهز به سیستم کنترل و مدیریت هوشمند به صورت فرمانی و مانیتورینگ در قسمت های مختلف جهت بهینه سازی در مصرف انرژی، به حداقل رسانیدن نیاز به نیروی انسانی، به حداقل رسانیدن استهلاک تجهیزات، یکپارچه سازی در کلیه فضاهای مجتمع بالا بردن امنیت و کنترل خودکار دسترسی جهت قسمت های مختلف و سیستم همیار راهبری مجتمع است به صورتی که سیستم های فوق با استفاده از مانیتور کردن و بررسی سنسورهای مختلف در مجتمع می توانند گزارشاتی را تهیه نمایند که مدیریت مجموعه امکان راهبری هر چه بهتر مجموعه را با استفاده از این گزارشات داشته باشد.


 • سیستم ایمنی و امنیتی:
 سیستم های امنیتی مجتمع شامل انواع سیستم های مانیتورینگ، مدار بسته، کنترل تردد، تعیین سطح دسترسی، قفل های خودکار و گیت های برقی است که همانند سایر مجتمع های عظیم، هر شخص با تعیین سطح دسترسی امکان استفاده از محل های تعریف شده را خواهد داشت.



مشخصات بانک های اطلاعاتی
شماره تماس : ٠٢۱٢٢٩٢٠٨٨٨
فاکس : ٠٢۱٢٢٢۶٠٨٣٨
آدرس : میدان مادر، خیابان شاه نظری، پلاک ٣۱، طبقه دوم