مجموعه ورزشی حجاب

استان : تهران
شهرستان : تهران

رشته های بسكتبال ، والیبال، هندبال، فوتبال، بدمینتون، استخر، جودو، تكواندو، كاراته ، رزم آوران، ووشو، ژیمناستیك، هاكی، استیك، تنیس خاكی و تنیس روی میز از فعالیت های مجموعه ورزشی حجاب (مخصوص بانوان) می باشد.

شرح بانک های اطلاعاتی

استخر حجاب

استخر حجاب در سال 1347 تاسیس و در سال 1364 سرپوشیده و در اختیار بانوان قرار گرفت.

سالن حجاب 2

مجموعه ورزشی حجاب2 ، درسال71  تأسیس  شده به متراژ دو هزار متر مربع سالن بادی واقع در ضلع شمالی كه در رشته های جودو، تكواندو، كاراته ، رزم آوران، ووشو، ژیمناستیك، هاكی، استیك، تنیس خاكی، تنیس روی میز، بدمینتون، هندبال و فوتبال فعال می باشد.

درضلع جنوبی مجموعه ، سالن شطرنج قرار دارد كه رشته های بدنسازی، یوگا و شطرنج درآن مكان فعالیت دارند و در سال 1375 تاسیس شده است. این مجموعه ورزشی ، زیر نظر اداره تربیت بدنی استان تهران و در اختیار ورزش بانوان استان تهران قرار دارد و به تمام ارگان ها و نهادها سرویس می دهد.

سالن حجاب

سالن ورزشی حجاب در سال 1347 ، تأسیس شده است و در رشته های مختلف ورزشی فعالیت دارد  به خصوص در دهه اخیر كه پیشرفت ورزش بانوان بسیارچشمگیر بوده و این سالن ، بیشترین و مهمترین فعالیت خود را در زمینه ورزش بانوان داشته است.

سالن به علت استاندارد بودن ، جهت رشته های بسكتبال ، والیبال، هندبال، فوتبال و بدمینتون و دارا بودن نور كافی و تهویه مناسب و موقعیت مكانی مركزی ، از بهترین سالن های ورزشی مخصوص بانوان می باشد و بیشترین مسابقه در رشته های مختلف ورزشی در این سالن برگزار می شود.

در حال حاضر این سالن در رشته های بسكتبال، والیبال، هاكی، فوتبال، بدمینتون، كاراته و بدنسازی فعالیت دارد. در فصل تابستان بیشترین سعی مدیریت ، اداره در جهت آموزش جوانان و نوجوانان می باشد كه به علت فراغت سه ماهه از تحصیل ، از استقبال زیادی برخورداراست. همچنین مربیان ورزیده و مجرب این مجموعه ، اكثرا مدرس رشته های  مختلف ورزشی و دارای درجه مربیگری بین المللی یا درجه یك می باشند.

علاوه بر فعالیت های ورزشی، فعالیت های فرهنگی نیز در سالن حجاب حائز اهمیت است. در رابطه با جشنهای ملی و مذهبی ، سالن حجاب همیشه فعالیت داشته و جشن های مختلف در سالن برگزار می شود مانند یابود دهه فجر، تولد حضرت فاطمه (س) ، مراسم روز زن و مراسم شب های احیا و دهه محرم، دهه فاطمیه و اعیاد مذهبی وسمینارهای فرهنگی - ورزشی مانند سمینار نماز و ... .












مشخصات بانک های اطلاعاتی
شماره تماس : ٠٢۱٨٨٩۵۵٨۴۶
آدرس : خیابان حجاب، بین خیابان فاطمی و بلوار کشاورز، پلاک ۱٣