مجموعه ورزشی زرافشان

استان : تهران
شهرستان : تهران

این مجموعه ورزشی با امکاناتی نظیر سالن بدنسازی، ماساژ، استخر، سونای خشک و بخار، جکوزی و حوضچه آبسرد و حمام سنتی در محیطی آرام و کاملا بهداشتی همه روزه آماده ارائه خدمات برای خانمها و آقایان می باشد.

شرح بانک های اطلاعاتی

امکانات:

 استخر 

استخر زرافشان با ابعاد استاندارد و نیز عمق مناسب (۹۰ – ۲۲۰ سانتی متر) در فضایی آرام، زیبا و کاملاً بهداشتی آماده استفاده مراجعین می باشد.

 سونا 

این مجموعه شامل دو سونای بخار و دو سونای خشک می باشد که با بهترین طراحی توانسته محیطی لذت بخش و آرام را برای استفاده مراجعین محترم فراهم نماید.

 جکوزی 

جکوزی با دمای آبی بالاتر از چهل درجه برای رفع خستگی و گرفتگی عضلات بدن و رفع درد پاها و زانو بسیار موثر است. 

 سالن بدنسازی  

یکی از پرطرفدارترین بخشهای این مجموعه سالن بدنسازی می باشد که در دو طبقه با انواع دستگاه های بدنسازی هوازی و بی هوازی فعال می باشد.

 اتاق های ماساژ 

این مجموعه دارای دو اتاق ماساژ است و ماساژورهای حرفه ای و آموزش دیده و باسابقه بطور تمام وقت آماده ارائه انواع ماساژ از جمله تایلندی، سوئدی، لاغری، درمانی و … هستند.

 حمام سنتی 

حمام سنتی یکی از پر طرفدارترین بخشهای این مجموعه می باشدکه در فضای کاملاً بهداشتی و مناسب با کلیه وسایل یکبار مصرف به مراجعین محترم خدمت می نماید.

 رستوران 

رستوران این مجموعه با انواع غذاهای رژیمی با سالادها کامل و نوشیدنی های تازه و رژیمی در محیطی کاملاً بهداشتی و دلچسب آماده ارائه خدمات می باشد.
















مشخصات بانک های اطلاعاتی
شماره تماس : ٠٢۱۸۸۰۷۹۹۷۹
وب سایت : https://zarafshan.com.co
آدرس : شهرک قدس(غرب) فاز ۴، بلوار ایوانک، نرسیده به زرافشان، روبروی ساختمان نصر