مجموعه فرهنگی ورزشی شهید کشوری

استان : تهران
شهرستان : تهران

مجموعه فرهنگی ورزشی شهید کشوری شامل اماکن ورزشی نظیر استخر و سونا، زمین چمن مصنوعی، تنیس خاکی، بیلیارد، ایروبیک بانوان، سونای چند منظوره، بدنسازی آقایان و بانوان، سالن چند منظوره و سالن ورزشی بسکتبال می باشد.

شرح بانک های اطلاعاتی

مجموعه ورزشی شهید کشوری در سال های 1348 – 1346 در قسمت جنوبی تپه های داودیه (محل فعلی مجموعه) احداث و بالغ بر مساحت تقریبی 35 هزار مترمربع می باشد که ساختمان اداری آن در قسمت شمالی با مساحت تقریبی 1800مترمربع در سال 1370تاسیس گردیده است. هم اکنون فدراسیون های بسکتبال، کاراته، معاونت فنی و مهندسی شرکت توسعه و نگهداری اماکن در این ساختمان مستقر می باشند

از بدو تاسیس شرکت توسعه و نگهداری اماکن واحد معاونت فنی و مهندسی شرکت مذکور در این مجموعه مستقر گردید.

در سال 1349 ساختمان 8 طبقه ای که هر طبقه 225مترمربع به مساحت کل 1125مترمربع احداث گردید که در سال 1362 در اختیار دانشکده تربیت بدنی قرار گرفت و در سال 1352 ساختمان مجزای 4 طبقه به مساحت 1840مترمربع تاسیس و در سال 1353 بعنوان خوابگاه شماره 2 دانشکده مذکور برای بازی های آسیایی بهره برداری شد که در حال حاضر یک بلوک در اختیار دانشکده و بلوک دیگر بجز همکف ساختمان در اختیار معاونت فنی و مهندسی شرکت توسعه  می باشد.

ورزش تنیس از سال 79-1378 با ساخت یک زمین تنیس بانوان در ضلع شرقی مجموعه  و دو زمین تنیس آقایان در غرب مجموعه قرار دارد .

استخر سرپوشیده مجموعه شهید کشوری یکی از استخرهای نسبتاً قدیمی تهران بوده و ابعاد استاندارد آن 26*50 متر می باشد .
این استخر می تواند جهت مسابقات مورد استفاده قرار گرفته و جوابگوی 300 شناگر و 400 تماشاچی می باشد .
سونای مجموعه شامل سونای خشک ، سونای بخار ،جکوزی و حوضچه آب سرد می باشد و بدر مجاورت ضلع شرقی سالن چند منظوره و در شرقی ترین قسمت مجموعه واقع شده است . بخش های دیگری مثل کلوپ ماساژ ، کافی شاپ ، فروشگاه تخصصی لوازم شنا وجود دارد.

سونای خشک و سونای بخار، جکوزی، حوضچه آب سرد، بوفه واقع در جنب سالن چند منظوره می باشد .

















مشخصات بانک های اطلاعاتی
شماره تماس : ٠٢۱٢٢٢۶٩٢٧٠
پست الکترونیک : info@keshvarisportcomplex.ir
وب سایت : http://www.keshvarisportcomplex.ir
آدرس : بلوار میرداماد، میدان محسنی، انتهای خیابان رازان جنوبی (شهید حصاری)، مجموعه ورزشی شهید کشوری