دبیرستان دخترانه غیر دولتی فضیلت (دوره دوم)

دسته : مدارس
استان : تهران
شهرستان : تهران

دبيرستان دخترانه غیر دولتی فضيلت شامل محوطه ی مدرسه، کتابخانه، سایت، آزمایشگاه، سالن ورزش می باشد.

شرح بانک های اطلاعاتی

سالن تربیت بدنی

هدف از راه اندازی سالن های تربیت بدنی ، رشد مهارتها ی حرکتی و آموزش صحیح تمرینات ورزشی و ارتقای سطح هماهنگی سیستم های حرکتی و عضلانی می باشد و دارای سالن های مجزای توپی و راکتی و بدنسازی با گرایشهای مختلف نظیر پیلاتس و بادی بالانس مجهز به آخرین دستگاههای مهارتهای حرکتی می باشد . 

واحد  آزمایشگاه

دبیرستان فضیلت دارای آزمایشگاه تخصصی و مجهز در موضوعات فیزیک، شیمی و زیست می باشد، که علاوه بر اجرای دقیق و کامل کلیه ی آزمایش های کتاب های درسی از امکانات آزمایشگاه مجازی، انیمیشن، فیلم های آموزشی و تولید محتوای درسی به صورت تعاملی استفاده می شود.

((دانش آموزان دستورالعمل ها و استانداردهای آزمایشگاهی را به صورت گروهی و با استفاده از امکانات و تجارب دبیران و پشتیبان های علمی به کار می بندند. دانش آموزان به خلاقیت و طراحی آزمایش های متنوع و جدید برای تفهیم بهتر دروس کتاب تشویق و ترغیب می شوند.))

واحد کتابخانه

کتابخانه دبیرستان فضیلت با نام مرحوم علامه مجلسی در 5 بخش اصلی، مرجع، پروژه، مجلات (نشریات) و نوار، مجهز به نرم افزار کتابداری کاوش با سیستم استاندارد دیویی و به صورت باز با 6250 عنوان و حدود 7800 نسخه کتاب در موضوعات مختلف علوم پایه، کمک آموزشی، دین و مذهب، اجتماعی، تاریخی، ادبیات، فرهنگ نامه ها، تفاسیر، دایره المعارف ها و ... دایر می باشد.

از ابتدای تأسیس تاکنون، حدود 73 عنوان مجله فارسی، عربی، انگلیسی و عناوین مختلف روزنامه متناسب با نیاز روز کتابخانه آبونماه است.

خود کتابخانه هم با انتشار دو نشریه گاهنامه ی موج که مشتمل بر عملکرد پژوهش دانش آموزان و « دمی با یاد تو » با موضوع سیره ائمه اطهار و معرفی برخی از شخصیت ها در خدمت دانش آموزان و اولیاء و همکاران است.

کتابخانه علاوه بر فعالیت های عادی دارای یک بورد علمی، مناسبتی و خبری است که شامل جدیدترین مقالات علمی و خواندنی در موضوعات مختلف و حتی دست نوشته های دانش آموزان برای اطلاع رسانی در هر هفته می باشد.

تمامی دانش آموزان حاضر و فارغ التحصیل و اولیاء و همکاران عضو کتابخانه بوده و از سه کارت عضویت معمولی، نقره ای و طلایی بنا به شرایط فعالیت خود استفاده می نمایند و در پایان هر ترم در کنار کارنامه درسی یک کارنامه مطالعاتی حاصل تعامل دانش آموز در کتابخانه به خانواده ارائه می شود.

برگزاری نمایشگاه های کتاب ، نحوه ی استفاده از برنامه ی کامپیوتری و برگه دان برای جستجوی کتاب مورد نظر ، استفاده ی مفید از کتابهای رایانه یی موجود از دیگر فعالیت های کتابخانه می باشد .

کتابخانه به طور تمام وقت و در تمامی ایام هفته و حتی ایام نوروز جهت دانش آموزان پیش دانشگاهی دایر می باشد.








مشخصات بانک های اطلاعاتی
شماره تماس : ٠٢۱٢٢۴٩٧٩۴۴-٨
فاکس : ٠٢۱٢٢۴۵٧٨٨٧
پست الکترونیک : fazilat.hsc@gmail.com
وب سایت : http://www.fazilat.sch.ir/HSchool
آدرس : بلوار ارتش، خیابان نخل،شهرک نفت، بلوار کنگان، بلوار آبادان، کوچه لاوان، لاوان ٣
کد پستی : ۱٩۵۵۶۶۶٩۵۱