متوسطه دوره اول پسرانه روزبهان

دسته : مدارس
استان : تهران
شهرستان : تهران

جمعي از اساتيد برتر آموزشي شهر تهران كه بيش از يك دهه از عمر خود را در برترين مدارس غيردولتي به تدريس و ديگر مسائل اجرائي، پرورشي و آموزشي پرداخته‌اند، تصميم گرفتند تا شيوه‌هاي نوين آموزشي خود را در محيطي مستقل به ظهور رسانند.

شرح بانک های اطلاعاتی

همة اعضاي مؤسس مدرسه از معلمين هستند و اين امر موجبات انگيزه‌مندي بيشتر آن‌‌ها را فراهم آورده است و چون خود آن‌ها در سمت كارفرما هستند رغبت بيشتري نسبت به انجام امور ابراز مي‌كنند.

در ابتدا حتي خود موسسين نيز به اجراي اين طرح و شكوفائي آن مطمئن نبودند، اما با يك همكاري و تعاون چشم‌گير مسير پيشرفت به سرعت در حال طي شدن است.

از مهم‌ترين اصول اين مجموعه رعايت قوانين و مقررات و سلسله مراتب اداري و اهميت به روحية نشاط دانش‌آموزان را مي‌توان نام برد.

مدرسة روزبهان در ارتقاء سطح پژوهش دانش‌آموزان و آموزش دروس به صورت عملي بسيار تلاش مي‌كند و در سطح معاونت «پست خلاقيّت و پرورش استعدادهاي فردي» را ايجاد نموده است.

در آموزش رايانه در سطوح ICDL و برنامه‌نويسي دستور كار تعاملي با دانش‌آموزان را پي‌گيري مي‌كنيم.

در آموزش زبان خارجه دانش‌آموزان در سطوح مختلف سطح‌بندي شده‌اند.

مدرسه روزبهان همواره آمادة تبادل اطلاعات با ساير مراكز آموزشي به عنوان سازمان يادگيرنده و سازمان ياد دهنده را دارد و از اين امر استقبال مي‌نمايد.

تاكنون به مراتب شيوه‌هاي مختلف و نوع آموزش مدرسه مورد تشويق مسئولين آموزشي قرار گرفته است.

اميدواريم به زودي اين مجتمع آموزشي بتواند ساير شعب خود را در كشورهاي ديگر نيز مستقر و به عنوان يك الگوي نمونه تعليم و تربيت ايراني به جهانيان عرضه نمايد.









مشخصات بانک های اطلاعاتی
شماره تماس : ٠٢۱٢٢٢٩٣٠٢٢
پست الکترونیک : jalalium@yahoo.com
وب سایت : http://www.roozbehan.sch.ir
آدرس : نوبنیاد، کوهستان ۶، پلاک ۱، مدرسه راهنمایی روزبهان