مجموعه فرهنگی ورزشی زیتون سبز

استان : تهران
شهرستان : تهران

سالن چندمنظوره، استخر و سونا، بدنسازی و ایروبیک، ژیمیناستیک و پیلاتس، ورزش های رزمی، رستوران و کافی شاپ از جمله فعالیت های
مجتمع فرهنگی ورزشی زیتون سبز می باشد.

شرح بانک های اطلاعاتی

به لحاظ  داشتن امکانات و سالن های مجهز، دستگاه های مدرن ورزشی ، به کارگیری مربیان با دانش و با تجربه و  امکانات رفاهی همچون پارکینگ اختصاصی و رستوران تبدیل به یک پایگاه سلامت و قهرمانی در رشته های مختلف ورزشی گردیده است

از سوی دیگر کسب بیش از 100 مدال رنگارنگ در مسابقات مختلف داخلی و بین المللی و همچنین استفاده باشگاه ها و ورزشکاران حرفه ای از امکانات مجموعه جهت آماده سازی و تمرینات ورزشی ، نمایانگر موفّقیت این مجموعه در بعد قهرمانی است.

 مجموعه زیتون مجهز به سالن چند منظوره با کفپوش استاندارد جهت بهره برداری برای رشته ای فوتسال ، بسکتبال ، والیبال و بدمینتون می باشد و برای انجام مسابقات و تمرین تیم های حرفه ای مناسب خواهد بود.
 این سالن دارای 2 رختکن کاملاً مجزا برای تیم ها و اطاق مخصوص داوران است ، و ازلحاظ زیر سازی و قابلیت ضربه گیری ، از بهترین سالن های کشور می باشد. همچنین این سالن گنجایش تماشاچیان به تعداد  300 نفر  را دارد.

سالن استخر مجموعه زیتون یکی از بهترین سالن های شهر تهران می باشد. این سالن دارای دو استخر بزرگسالان به اندازه 25* 12.5متر و استخر کودکان به اندازه 14 * 7 متر، اتاق مخصوص ماساژ، سونای خشک و بخار و جکوزی می باشد.









مشخصات بانک های اطلاعاتی
شماره تماس : ٠٢۱٢٢٠٧۱٢۱٠-۱
فاکس : ٠٢۱٢٢٠۶۵۴٩۶
پست الکترونیک : info@zeitoonsportsclub.org
وب سایت : http://www.maj.ir/portal/Home/Default.aspx?CategoryID=c۶٠۶c٩٩e-f٩٠b-۴۱c٨-٩٠٩۱-٩b۱adce٣ef۱f
آدرس : شهرک قدس، بلوار شهید فرحزادی، خیابان شهید نورانی، تقاطع بلوار درختی