دبستان دخترانه حضرت معصومه (س)

دسته : مدارس
استان : تهران
شهرستان : تهران

امكانات آموزشگاه شامل آزمايشگاه، نمازخانه، كتابخانه، دارالقرآن، كتابخانه كلاسي و تعاوني مي باشد.

شرح بانک های اطلاعاتی

اهم اهداف مدرسه در دوران ابتدايي

 -  بعد علمي- آموزشي؛ برگزاري جلسات منظم شوراي دبيران و هماهنگ سازي اهداف آموزشي، برپايي كلاس هاي فوق برنامه نظير قرآن، احكام، رياضي، زبان، نقاشي و كاردستي، كتابخواني، حلقه هاي معرفتي، برگزاري امتحانات منظم ماهيانه و صدور كارنامه، اجراي طرح هاي منطقه اي (طرح كرامت و مهارتهاي زندگي).

-  بعد سياسي؛ آشنايي با پرچم جمهوري اسلامي و اجراي سرود جمهوري اسلامي در ابتداي هر هفته، درك اهميت استقلال و آزادي در پيشرفت كشور، ايجاد علاقه به حكومت ديني و ولايت فقيه.

-  بعد اجتماعي؛ علاقه و احترام به اولياي مدرسه و پذيرفتن مسئوليت در قبال اولياي خانه و مدرسه، آشنايي با حقوق خود و ديگران، شركت در فعاليت هاي گروهي، آشنايي با قوانين مدرسه و رعايت قوانين


امکانات آموزشگاه

- آزمايشگاه : بهره مندي از امكانات درخور و شايسته در سطح نياز ابتدايي و بهره مندي از وسايل موجود در آزمايشگاه در ساعت تدريس علوم، جغرافيا، رياضي و استفاده از ابزار كمك آموزشي به منظور تسريع و تسهيل در امر يادگيري.

- نمازخانه : بهره مندي از فضاي معنوي نماز جماعت هر روز.

- كتابخانه : اختصاص فضاي كتابخانه در مجاورت نمازخانه و بهره مندي از كتب داستاني، علمي، تخيلي، ديني به منظور ارتقاي فرهنگ كتابخواني و بالا بردن سطح آگاهي. (تعيين نمايندگان كتابخانه)

- كتابخانه كلاسي : اختصاص كتابخانه كلاسي براي هر پايه با توجه به نيازسنجي دانش آموزان هر پايه و استفاده بهينه از زمانهاي اضافي در هر كلاس.

- تعاوني : بهره مندي از تعاوني و ارايه خدمات به دانش آموزان در ساعتهاي تفريح و نشاط.

- كلاس هوشمند: جهت استفاده از نرم افزار و فيلم هاي آموزشي – پرورشي به منظور تنوع در امر آموزش و تسهيل در تفهيم مطالب براي تمام پايه ها در ساعات فوق برنامه.










مشخصات بانک های اطلاعاتی
شماره تماس : ٠٢۱٧۶٣۱٢۴٩۶
پست الکترونیک : dabestan.masoomiehgmail.com
آدرس : گیلاوند-بلوار شهید بهشتی- کوچه قائم - پلاک۵