خانه فرهنگ دولت آباد

استان : تهران
شهرستان : تهران

شهرک دولت آباد در سال 1350 توسط شرکت ساختمانی با هدف ساخت مجتمع های مسکونی تاسیس شد و شهرک وحدت که از شهرک های اقماری این محله است که در کنار قلعه دولت آباد واقع شده و خانه فرهنگ دولت آباد نیز در این شهرک در سال 1374 تاسیس شده است.

شرح بانک های اطلاعاتی

فعالیت های این مرکز شامل دو بخش فرهنگی هنری و آموزشی می شود که از جمله فعالیت های شاخص این مرکز کارگاه آموزش خانواده است. آموزش خانواده این مرکز در دو بخش کارگاه های گروهی و مشاوره فردی از جمله کودک ، خانواده ، ازدواج ، روان شناختی، اعتیاد و... می باشد که از جمله ثمرات این کارگاه ها تشکیل اتاق بازی و بازی درمانی است در این منطقه تنها مرکزی است که دارای دوره های روان شناختی می باشد. از بخش های فاخر دیگر برنامه های فرهنگی هنری آموزش هنر داستان نویسی است .  و همچنین مسابقه نقاشی فرا منطقه ای  امام آمد از جمله ویژه برنامه هایی است که به مناسبت ایام دهه فجر برگزار شد. و از دیگر برنامه خانه فرهنگ دولت آباد جشن بزرگ مهد انتظار است. این مرکز با مشارکت نهادهای محلی دیگر از جمله بسیج هنرمندان ، کانون ادبیات داستانی را راه اندازه کرده است .

بخش دوم فعالیت های این مرکز که شامل دوره های آموزشی تربیت مربی TTC ، قالی بافی، خیاطی ، فوریت های پزشکی و امداد و دوره های کامیپوتر را با هدف خود اشتغالی، کارآفرینی و ایجاد فرصت شغلی برگزار می کند.


مشخصات بانک های اطلاعاتی
شماره تماس : ٠٢۱٣٣٧۴٧٧٧٢
٠٢۱٣٣٧۴٨٢٨٧
آدرس : شهرری، فلکه اول دولت آباد، خیابان استاد دهخدا ‌، کوچه شهید دریابیک ، کوچه شهید رمضانی