فرهنگسرای کار

استان : تهران
شهرستان : تهران

فرهنگسرای کار در15اسفند 1373توسط شهرداری منطقه 9 با نام مجموعه فرهنگی هاشمی تاسیس و در 1376/2/1 به سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران واگذار شد.

شرح بانک های اطلاعاتی

درکنار دوره های آموزشی متنوعی که در این فرهنگسرا برای رده های سنی کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار می شود، می توان به مشاوره شغلی، تحصیلی و کار آفرینی نیز به عنوان دیگر برنامه های فرهنگسرای کار اشاره نمود.

باشگاه ورزشی جوانمردان:
این باشگاه در راستای توسعه ی نشاط و پهلوانی در این فرهنگسرا فعالیت می کند. این باشگاه به مساحت 150متر مربع در طبقه زیرین فرهنگسرای کار واقع شده است و با دارا بودن دستگاه های متعدد بطور تخصصی به ورزش بدنسازی و آمادگی جسمانی می پردازد. همچنین این باشگاه با آموزش رشته هایی از جمله کاراته، ژیمناستیک، تکواندو، کنگ فو توا، کیک بوکسینگ، دفاع شخصی و...پذیرای علاقمندان در مقاطع سنی مختلف (خانم و آقا)می باشد.

ساعات استفاده از این باشگاه به شرح ذیل می باشد:

1- سانس ویژه بانوان:از 8صبح الی 14

2-سانس ویژه آقایان :از 14 الی 22


کتابخانه علامه طباطبایی( ره): 
كتابخانه علامه طباطبایی(ره)در فرهنگ سراي کار با دارا بودن بیش از14 هزار جلد كتاب در موضوعات مختلف کمک درسی و کنکوری، علوم قرآنی وحدیث، علوم اجتماعي، ادبيات، تاريخ، روان شناسي و... از ساعت8 الی 20 در روزهای زوج میزبان برادران و در روزهای فرد در خدمت خواهران دوستدار مطالعه می باشد.




مشخصات بانک های اطلاعاتی
شماره تماس : ٠٢۱۶۶٠٢٩٠۶٠
٠٢۱۶۶٠٢٩٣٩٢
فاکس : ٠٢۱۶۶٠۴۱۶٩۴
پست الکترونیک : kar@rouiesh.ir
وب سایت : http://kar.farhangsara.ir
آدرس : انتهای اتوبان یادگار امام جنوبی، میدان هاشمی، پلاک ٧۶
کد پستی : ۱٣۴٩٨٩۵۵٣۵