فرهنگسرای ابن سینا

استان : تهران
شهرستان : تهران

عمده فعاليت فرهنگسراي ابن سینا در زمينه فعاليتهاي عمومي و منطقه‌اي شامل دوره‌هاي مختلف آموزشي، فرهنگي و هنري كسب مهارتهاي حرفه‌اي، اجراي نمايش كودك و بزرگسال، موسيقي، اكران فيلم، برگزاري جشنواره‌ هاي فرهنگي هنري،‌ تشكيل كانون هاي داوطلب، برگزاري كنفرانس ها ، همايش‌ هاي مختلف، اجراي برنامه‌ هاي مناسبتي اعم از مذهبي، علمي و فرهنگي، ويژه برنامه‌ هاي تابستاني، برگزاري نمايشگاه هاي هنري و فرهنگي و ... مي‌باشد.

شرح بانک های اطلاعاتی

فرهنگسرای ابن سینا در منطقه 2 شهرداری تهران در محله شهرک غرب این محله از شمال به محله دریا، مدیریت ، درختی و دریا از شرق به منطقه 3(محله ونک) از غرب به درختی و ایوانک و از جنوب به محله کوی نصر محدود شده است . مساحت محله 4900211، تعداد خانوار 12132 و جمعیت محله 25014 می باشد. اين فرهنگسرا در سال 1373توسط شركت توسعه  فضاهاي فرهنگي شهرداري تهران راه اندازی شد . برنامه‌ريزي و ساماندهي فعاليتهاي فرهنگي هنري به منظور اشاعه و گسترش فرهنگ وهنر ، جذب و حمايت هنرمندان و فرهيختگان ،  كشف و پرورش استعداد هاي فرهنگي هنري و ايجاد فضاي مناسب براي حضور خانواده‌ها از مهمترين اهداف تأسيس اين فرهنگسرا بود كه ابتدا با نام ابن سينا فعاليت خود را آغاز نمود.

هم اکنون فرهنگسرا  پس از تغییراتی در ساختمان و اضافه نمودن فضاهایی به آن در ساختمان دو طبقه بمساحت 1250 متر مربع در 2 طبقه شامل سالن آمفی تئاتر(سینما)، نگارخانه  (با گنجایش 50 تا 60 اثر هنری)، کلاس های آموزشی و فضا های اداری، چای باغ ابن سینا، فروشگاه صنایع دستی و دکه گل فروشی در حال فعالیت می باشد.


مشخصات بانک های اطلاعاتی
شماره تماس : ٠٢۱٨٨٣۶۶٣۶۶-٨
فاکس : ٨٨٣۶۶٣۶۶ داخلی ۱٠٩
پست الکترونیک : f_ebnesina@yahoo.com
وب سایت : ebnesina.farhangsara.ir
آدرس : شهرک قدس، فاز ۱، خیابان ایران زمین شمالی، فرهنگسرای ابن سینا
کد پستی : ۱۴۶۵٩۴٣۵٣۱