شهربازی یاس

استان : تهران
شهرستان : تهران

شهر بازی یاس در طبقه چهارم مجتمع تجاری یاس واقع شده است و باتوجه به قرار گرفتن در محدوده میدان هفت تیر از دسترسی خوبی برای خانواده ها برخوردار است .در این شهربازی سرپوشیده بیشتر وسایل مربوط به کودکان و نوجوانان می باشد .

شرح بانک های اطلاعاتی

شرکت خدمات کالای یاس در مورخه ۸۸/۰۹/۳۰ تاسیس و به ثبت رسید و اولین فروشگاه زنجیره‌ای با نام یاس در میدان ۷ تیر تهران با سطح بنا قریب ۱۶ هزار مترمربع مشتمل بر ۸ طبقه که سه طبقه آن پارکینگ و پنج طبقه سطح فروش است در مرداد ماه ۸۹ افتتاح گردید. متعاقبا فروشگاه شهریار با سطح زیر بنای حدود ۳۰۰۰ مترمربع و سطح فروش ۱۸۰۰ مترمربع در فضای سبز ۵۰۰۰ متری افتتاح شد.

گروه‌های کالایی موجود شامل مواد خوراکی و آشامیدنی، لوازم و شوینده‌های بهداشتی و نظافتی، لوازم آرایشی و طبی، لوازم تحریر نوشت‌افزار مهندسی و فرهنگی، لوازم منزل و منسوجات، لوازم برقی و الکترونیکی، پوشاک و زیورآلات، پوشاک و لوازم ورزشی، اسباب‌بازی، لوازم خودرو، فودکورت و رستوران، شهربازی، ارائه‌ی خدمات متنوع اعم از رایانه‌ای و غیره در محیط و شرایط بسیار مطلوب و دل‌نشین و مفرح ارائه می‌شود.



مهیج‌ترین قسمت فروشگاه زنجیره‌ای یاس شهربازی آن واقع در طبقه چهارم فروشگاه است که برای استفاده‌ی کودکان و نوجوانان ۳ تا ۱۸ شما تجهیز گردیده‌است. هم‌چنین کنار تفریح کودک‌تان می‌توانید ساعات خوشی را در رستوران، فست‌فود و یا کافی‌شاپ فود کورت یاس سپری نمایید.







مشخصات بانک های اطلاعاتی
وب سایت : http://www.yaasonline.com
آدرس : ضلع شمال شرقی میدان هفت تیر، فروشگاه زنجیره‌ای یاس، طبقه چهارم