شهربازی بیلینو تهران

استان : تهران
شهرستان : تهران

بیلینو، نخستین پارک بازی موضوعی کشور با موضوع عمرانی و ساختمانی است.

شرح بانک های اطلاعاتی

بخش‌های شهربازی بیلینو:

بازی‌های رادیو کنترلی:

یکی از جذاب‌ترین بخش‌­های بیلینو، بخش دستگاه‌­های رادیو کنترلی و یا کنترل از راه دور است. مخاطبان می‌توانند با تمامی دستگاه­‌های راه سازی و ساختمانی در این بخش آشنا شده و به صورت کنترل از راه دور با آن‌ها بازی نمایند. این دستگاه‌ها تماما از اروپا وارد شده و از بهترین دستگاه­‌های کنترلی دنیا هستند. بیل مکانیکی، بولدوزر، لودر، کامیون معدن و دستگاه‌های دیگر در این بخش آمده استفاده مخاطبان است.

بازه‌ی سنی مناسب برای بازی با این دستگاه­ ها 8 تا 99 سال است.



دستگاه جابجایی توپ:

این ماشین، یک بیل مکانیکی است اما با این تفاوت که برای جابجایی توپ ازش استفاده می‌شود. برای کارکردن با این دستگاه، از چهار اهرم آن استفاده کنید.

بازه‌ی سنی: بالای سه سال


ماسه بازی کودکان:

بچه‌ها تو این قسمت با وسایل عمرانی و ماسه، تفریح می کنند.



جرثقیل و نوار نقاله:

جرثقیل جهت انتقال اشیا استفاده می­‌شود. مخاطب می‌­تواند با جرثقیل اقدام به انتقال سنگ‌ها به روی نوار نقاله کند. نقاله وظیفه‌ی انتقال سنگ‌ها را به محل مورد نظر بر عهده دارد. کار کردن با جرثقیل هم مشابه بیل مکانیکی، توسط دو اهرم چهار جهته صورت می­‌گیرد.

تمامی استانداردهای لازم جهت ایمنی این دستگاه‌ها از اداره‌ی کل استاندارد اخذ شده است و خانواده‌های عزیز از بابت ایمنی دستگاه‌ها هیچ‌گونه نگرانی نخواهند داشت.

بازه‌ی سنی مناسب برای بازی با این دستگاه‌ها 4 تا 99 سال است.


ماشین حمل الوار:

با این ماشین می‌توانید الوار رو بگیرید و به هر جا که می‌خواهید جابجا کنید.



جرثقیل چنگکی:

دستگاه جرثقیل چنگکی: با قرار دادن قلابی چنگکی در سر آن طراحی و ساخته شده است. بچه‌ها می توانند اشیا رو جابجا کنن، کار کردن با این دستگاه خیلی ساده است، با چهار اهرم آن اشیا را بگیرید و جابجا کنید.

بازه‌ی سنی : بالای چهار سال


بیل مکانیکی:

برای اولین بار در ایران بیل‌­های مکانیکی کاملا مشابه دستگاه‌های واقعی، جهت حفاری و انتقال خاک، جهت بازی و تجربه‌ی مخاطبان فراهم شده ­است. این دستگاه‌ها با دو اهرم چهار جهته کنترل شده و کار کردن با آن‌ها بسیار لذت‌بخش است.

تمامی استانداردهای لازم جهت ایمنی این دستگاه­‌ها از اداره‌ی کل استاندارد اخذ شده است و خانواده‌های عزیز بابت ایمنی دستگاه­‌ها هیچ‌گونه نگرانی نخواهند داشت.

بازه‌ی سنی مناسب برای بازی با این دستگاه‌­ها 4 تا 99 سال است.


لودر بادی:

تشک بادی، بازی بسیار مفرح و شادی بخش و پرانرژی است که بسیاری از بچه‌ها آن را دوست دارند. در بیلینو یک لودر بادی بزرگ جهت بالا رفتن و سوار شدن و پریدن و سر خوردن بچه­‌ها تهیه شده که بسیار جذاب است.

تمامی استانداردهای لازم جهت ایمنی این تشک از اداره‌ی کل استاندارد اخذ شده است و خانواده‌های عزیز از بابت ایمنی آن هیچ‌گونه نگرانی نخواهند داشت.

بازه‌ی سنی مناسب برای بازی با این تشک 2 تا 8 سال است.





مشخصات بانک های اطلاعاتی
شماره تماس : ٠٢۱۴۴۴۶۵٩٩۴
پست الکترونیک : info@bilino.ir
وب سایت : http://www.bilino.ir
آدرس : جنب اتوبان همت، بین یادگار امام و بزرگراه اشرفی اصفهانی