جایزه بائوباب طلایی برای پرورش نویسنده

Golden Baobab Prize for Rising Writers

این جایزه سالیانه به نویسندگان جوان افریقایی زیر 18 سال که هوش و استعداد خود را نشان دهند و لیاقت رسیدن به مقام "نویسنده برجسته کودک" در آینده را داشته باشند تعلق می گیرد.

شرح بانک های اطلاعاتی

شرکت کنندگان باید طرح مشخصی به عنوان نویسنده تازه کار در حال ترقی داشته و یک داستان چاپ نشده با همان معیارهای جایزه کتاب های فصل فصل را  داشته باشند یعنی داستان شان بین 5,000 تا 10,000 کلمه و برای مخاطبان 9 تا 11 سال باشد. گاهی شرکت کنندگان تلاش می کنند چند داستان تحویل دهند. داستان های اضافه می توانند معیار کتاب های تصویری یا کتاب های فصل فصل را داشته باشند. این کار می تواند احتمال کاندیدا شدن شان را بالاتر برد. البته شرکت کنندگان زیر 18 سال که در کنار داستان شان طرح شخصی نویسنده برتر شدن را نمی دهند فقط در دسته جایزه های منفرد قرار می گیرند و شامل بررسی این جایزه نمی شوند. فرد برنده 800 دلار آمریکا، شهرت برای کسب جایزه بائوباب طلایی، شانس شرکت در کارگاه های منحصر به فرد گلدن بائوباب برای یادگیری و رشد مهارت های نویسنده کودک شدن، و قرار گرفتن در کنار اعضای هیات داوران سال بعد جهت کسب نقطه نظرات انتقادی و ارزش گذاری را دارند.

بائوباب شرکای انتشاراتی خود را بر اساس لیاقت، موفقیت های ثبت شده و علاقه به تولید کتاب های بسیار عالی کودک که خلاقیت ها را برمی انگیزد انتخاب می کند.

جایزه انجمن نویسندگان و تصویرگران کودک هند ، آویک/ گرد آوری، تالیف و ترجمه فاطمه زمانی/ پژوهشنامه ادبیات کودک و نوجوان/ سال پانزدهم/ دوره جدید شماره 9/ پی در پی 60/ زمستان 92/ ص 45

مشخصات بانک های اطلاعاتی