موسسه‌ی فرهنگی، ورزشی و رفاهی پیام

استان : تهران
شهرستان : تهران

در سال ۱۳۴۲ امکانات ورزشی باشگاه شامل یک استخر روباز و یک طبقه رخت‌کن و دفتر مدیریت باشگاه و یک سالن قدیمی پذیرایی به ظرفیت حدود ۱۰۰ نفر در ضلع شمال شرقی محوطه بود. در سال ۴۳ استخر دوم روباز و چهار قطعه زمین تنیس احداث شد.

شرح بانک های اطلاعاتی

موسسه‌ی پيام در راستاي ارائه خدمات ورزشي به اعضا و نيز ارتقا سلامت جسمي و روحي ايشان اقدام به عقد قرارداد با مجموعه‌هاي ورزشي مي‌نمايد تا اعضا در حداقل زمان از نزديك‌ترين مجموعه ورزشي استفاده نمايند. از اين رو كليه مجموعه‌هاي ورزشي در رشته‌هاي گوناگون كه داراي استانداردهاي موردنظر اين موسسه مي‌باشد مي‌توانند با عقد قرارداد في ما بين پذيراي اعضاء اين موسسه بالغ بر ۱۴۰ هزار عضو در سراسر كشور باشند. همچنين كليه شركت‌ها و سازمان‌ها مي‌توانند در قالب اعضا حقوقي اين موسسه جهت رفاه حال كاركنان خود به موسسه مراجعه کنند و قرارداد موردنظر را با آيتم‌هاي درخواستي اعم از شهر-نوع رشته ورزشي و نوع گريد مجموعه‌هاي ورزشي و تعداد استفاده هر يك از كاركنان در طول هفته دريافت نمايند.

موسسه پيام به منظور ارائه خدمات رفاهی به اعضا، اقدام به عقد قرارداد با مجموعه‌هاي رفاهی همچون مراكز خريد، رستوران‌ها، مراكز تفريحي و همچنين هتل‌ها مي‌نمايد.










مشخصات بانک های اطلاعاتی
شماره تماس : ٠٢۱۴۲۳۴۰۳۰۲
فاکس : ٠٢۱۸۸۷۰۴۰۴۸
پست الکترونیک : Info@Payamclub.ir
وب سایت : http://www.payamclub.ir
آدرس : خیابان شریعتی، بالاتر از چهارراه شهید قدوسی (قصر)، رو به روی خیابان توپچی، ورودی ۱۰