فهرستگان کودک و نوجوان (جلد سوم)

۱٣٧۶ - ۱٣٧٨

نویسنده : شفیقه خدایارمحبی
گروه سنی : ۱٨ سال به بالا سال
سال انتشار : ۱٣٨۴

با توجه به وسعت زمینه‌های پژوهشی و نیاز به تخصصی کردن آن‌ها از یک سو و کثرت منابع از سوی دیگر، پژوهش‌گر به سختی می‌تواند از وجود تمام منابع در رشته‌ی مورد علاقه خود آگاه شده و به آسانی به آن‌ها دست یابد. از این رو اطلاع رسانی به عنوان یکی از پدیده‌های تکنولوژی، با بهره‌گیری از تکنیک‌هایی مانند کتاب‌نامه‌ها، کتاب‌شناسی‌ها و فهرست‌ها می‌تواند تا حدود زیادی پاسخ‌گوی این نیاز باشد.
این کتاب باتوجه به خلاء محسوس فهرستگان مناسب از کتاب‌های منتشر شده فارسی درباره کودکان و نوجوانان، به ویژه در سال‌های اخیر که تألیف و ترجمه این گونه کتاب‌ها از تنوع و کثرت بیش‌تری هم برخوردار بوده است، و به منظور آگاهی علاقه‌مندان و دست‌اندرکاران مسائل مربوط به کودکان و نوجوانان از تازه‌ترین کتاب‌های منتشر شده در زمینه‌های آموزش و پرورش، روان‌شناسی، هنر و ادبیات کودکان و نوجوانان از سال ١٣٥٨ تا ١٣٧٢ ، تهیه و تألیف شده است.
کتاب حاضر می‌تواند به راحتی پاسخ‌گوی نیاز محققان، دانشجویان، اولیا و مربیان تعلیم و تربیت به منظور آشنایی با کتاب‌های موجود در زمینه‌های فوق، و نیز کتاب‌داران برای بهره‌گیری در کار فهرست‌نویسی باشد.

مشخصات کتاب
ناشر : کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
زبان : فارسی
تیراژ : ۱٠٠٠ نسخه
نوع چاپ : مشکی
تعداد صفحات : ٣٢٠
نوبت چاپ : اول
نوع جلد : نرم
شابک : ۹۶۴ – ۴۳۲ – ۷۸۳ – ۷
اندازه کتاب : ۱۶×۲۳
طراح جلد : علی وزیریان
دیویی : ٠۱۶
٣٠۵٢٣/
ف ٣۱٩ خ